تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین موس های گیمینگ 2021

بهترین موس های گیمینگ 2021

یکی از لوازم جانبی که برای انواع لپ تاپ ها و کامپیوترها وجود دارد، انواع موس ها می باشد. موس ها در عین حال یکی از پرکاربردترین تجهیزات برای انواع رایانه ها و گاهی کنسول های بازی به حساب می آید که نمی توان ارزش آن ها را نادیده گرفت. جالبی طراحی موس ها اینجاست که نمونه ای از آن ها برای گیمینگ ها ساخته شده است. در این مقاله می خواهیم راجع به بهترین موس های گیمینگ 2021 صحبت کنیم.

موس های گیمینگ به چه نوع موس هایی گفته می شود؟

دیگر رایانه ها به یکی از جدایی ناپذیرترین تجهیزاتی تبدیل شده اند که در همه خانه ها و محیط های کار و حتی مدارس وجود دارند. همانطور که می دانید یکی از وسایل جانبی پرکاربرد که استفاده و کارایی رایانه ها را تا 80 درصد راحت تر می کند، انواع موس ها می باشد. اما چیزی که در این مقاله می خواهیم راجع به آن صحبت کنیم مژده ای به گمیرها می باشد. گیمرهایی که دائما از انواع موس برای بازی های خود استفاده می کنند، دیگر می توانند تجربه جدیدی را در بازی کسب کنند. امروزه در سال جدید، جدیدترین و بهترین موس های گیمینگ 2021  روانه بازار شده، که طراحی و ویژگی های آن همه گیمرها را شگفت زده می کند.

شاید با خود فکر کنید که موس های گیمینگ چه تفاوتی می توانند با سایر موس ها داشته باشند. بهتر بدانید که این موس ها از لحاظ ظاهر، طراحی و مشخصات فنی با سایر موس هایی که تاکنون دیده اید متفاوت است. به همین دلیل بهتر که اگر یک گیمر واقعی هستید، موس گیمینگ را برای خود طراحی کنید. نمی توان اینکه می شود از سایر موس های معمولی نیز در بازی استفاده کرد را انکار کرد، ولی گیمرهای واقعی می دانند که من چه می گویم. استفاده از موس های گیمینگ برای آن ها جذابیت و هیجان بازی را دو برابر می کند. و دقیقا این خواسته ای است که گیمرها به دنبال آن هستند. هیجان و شگفتی بیشتر. به این ترتیب در ادامه می خواهیم با انواع موس های گیمینگ 2021 آشنا شویم.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیرفعالسازی بروزسانی خودکار درایورها در ویندوز10

انواع ویژگی های بهترین موس های گیمینگ 2021

همانطور که گفته شد، در موس های گیمینگ ویژگی هایی وجود دارد که آن ها را از سایر موس ها متمایز می کند. این ویژگی ها به شرح زیر است:

بهترین موس های گیمینگ 2021

دارای قابلیت نوری و لیزری

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که موس های گیمینگ را متفاوت جلوه می دهد، قابلیت نوری یا لیزری بودن آن است که جذابیت و هیجان بازی را چند برابر می کند. این موس ها دارای نوعی حسگر و سنسوری است که دقت بالاتری را به همراه دارد. همچنین به روی انواع سطوح به راحتی کار می کنند.

دارای قابلیت بی سیم و با باسیم

انواع موس های گیمینگ در نوع بی سیم و با سیم طراحی شده و در بازار موجود می باشد. و به راحتی می توانید نوع پرقدرت و دارای عمر بالا را باتری قوی تهیه کنید و یک بازی هیجان انگیز را بدون خاموش شدن موس گیمینگ خود ساعت ها تجربه کنید.

دارای آی پی اس، سی پی آی و دی پی آی

مسئله ای که در این قابلیت موس ها حائز اهمیت است، ترکیب سی پی آی و آی پی اس است که به معنی تعداد اینچ ها می باشد. همچنین به معنی این است که در هر ثانیه سرعت بالاتری در قدرت موس ها وجود دارد. و هر چه این قابلیت ها بیشتر باشد به معنی داشتن یک سنسور بهتر است.

دارای شتاب

موس های گیمینگ معمولا دارای حداکثر شتابی هستند که موس می تواند آن را تحمل کند. همچنین این باعث بالاتر رفتن دقت موس نیز خواهد شد. به این صورت اگر مدام موس را به سمت جلو و عقب و چپ و راست حرکت دهید، موس از کار نمی افتد و قدرت بالایی دارد.

انواع موس های گیمینگ سال 2021

بعد از آنکه با ویژگی های منحصر به فرد موس های گیمینگ آشنا شدید، بهتر با جدیدترین نوع این محصول بی نظیر نیز آشنا شوید که به عنوان بهترین موس های گیمینگ 2021 شناخته شده اند. این محصولات به شرح زیر است:

این مطلب را هم ببینید
مهم ترین نقص امنیتی ویندوز 10 توسط آژانس امنیت ملی ایالات‌ متحده کشف شد

بهترین موس های گیمینگ 2021

موس گیمینگ Razer Death adder elite

این موس جذاب بسیار خوش دست است و دارای شتاب 50 و سنسوری استثنایی و خاص می باشد. این موس گیمینگ بی نظیر سال 2021 به دلیل اینکه از سنسورهای حسی نوری پر قدرتی برخوردار است، مورد محبوبیت مخاطبین شناخته شده و همچنین در دسته بهترین موس های گیمینگ 2021 قرار گرفته است.

موس گیمینگ Logitech G 502 light speed

یکی  دیگر از بهترین موس های گیمینگ، لاگیتچ است که با یک حسگر نوری فوق العاده در شتاب 40 از قدرت بالایی برخوردار است. این موس همچنین دارای بدون سیم و یک باتری قدرتمند می باشد. البته نمی توان گفت که از یک کابل نیز برای زمانی که می خواهید با سیم از ان استفاده کنید نیز برخوردار است. این موس در یک قیمت شایسته روانه بازار شده است.

موس گیمینگ Glorious model D

یکی از بی نظیرترین موس های گیمینگ 2021 که مخاطبین زیادی را جذب خود کرده، موس گلوریوس است که در یک طراحی خارق العاده با ویژگی های شتاب 50 و وزن سبک و همچنین قدرت بالا مورد پسند عده زیادی قرار گرفته است. این موس با یک سنسور و حسگر عالی و قوی می تواند بدون نیاز به شارژ ساعت ها کار کند.

موس گیمینگ Razer Basilisk ultimate

فکر نمی کنم تا به حال طراحی بی نظیری مانند این موس را دیده باشید. موس رازر بسیلیسک، نمونه جدیدترین و منحصر به فردترین و بهترین موس های گیمینگ 2021 شناخته شده که اصلا نمی توان آن را تعریف و تمجید کرد. این موس در یک حسگر نوری و شتاب 50 قدرتمند به عنوان گران ترین موس های گیمینگ شناخته شده است.

نتیجه گیری

اگر یک گیمر واقعی باشید، هرگز تجربه یک بازی هیجان انگیز را با انواع بهترین موس های گیمینیگی که در سال 2021 مطرح شده از دست نمی دهید. به این ترتیب بدون در نظر گرفتن هزینه ای که برای آن ها تعیین شده به دنبال خواسته خود بروید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *