مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های برش آهنگ برای موبایل

بهترین برنامه های برش آهنگ برای موبایل

موسیقی یکی از بهترین ابزارها برای تسکن ذهن آشفته است. بعضی اوقات ، ما عاشق یک آهنگ خاص هستیم و مجدداً آن را پخش می کنیم. نه تنها این بلکه گاهی اوقات می خواهیم قسمتی از آهنگ خاص را نیز به عنوان آهنگ زنگ گوشی خود تنظیم کنیم.  در این حالت نیاز داریم تا آن بخش از آهنگ را برش دهیم. در این بخش قصد داریم بهترین برنامه های برش آهنگ برای موبایل را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین برنامه های برش آهنگ برای موبایل را بشناسید

Music Editor

این برنامه به شما امکان می‌دهد تا فایل‌های صوتی خود را برش داده و به آنها جلوه‌های صوتی اضافه کنید. علاوه بر این مورد با این برنامه برش آهنگ می‌توانید دو فایل MP3 را با هم ادغام کرده و میکسی از آهنگ‌های مورد نظر خود بسازید. فایل‌های صوتی خود را می‌توانید در لیستی در این برنامه بیابید، هر چند که علاوه بر لیست، می‌توانید فایل‌هایتان را از طریق فولدر این برنامه که در دستگاهتان ذخیره می‌شود نیز بیابید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فعال کردن قابلیت مرور خصوصی در مرورگرهای مختلف

MP3 Cutter

این برنامه به شما امکان ویرایش سریع فایل‌های موجود در گوشی‌تان را می‌دهد تا بتوانید آهنگ‌های زنگ و هشدار مورد علاقه خود را بسازید. تطبیق پذیری اندروید به کاربران آن امکان انتخاب هر نوع فایل MP3 را می‌دهد و برنامه‌های این چنینی کاربران را در این امر یاری می‌دهند.

می‌توانید به فایل‌های MP3 موجود در دستگاه از طریق فهرستی که در برنامه نشان داده می‌شود دسترسی پیدا کنید. ابزارهای ویرایش ساده‌ای برای کمک به کاربران در بریدن قسمتی از یک فایل MP3 در برنامه موجود است. با توجه به چنین توصیفی می‌توان گفت که این برنامه ساده ترین نرم افزار برش صدا برای اندروید است.

Audio MP3 Cutter

می‌توانید با این برنامه تمامی موارد استاندارد ویرایش یک فایل MP3 از جمله برش آهنگ و استفاده از آن به عنوان آهنگ زنگ یا هشدار را انجام دهید. در عین حال می‌توانید دو فایل MP3 را با یکدیگر ادغام کرده و فایلی طولانی‌تر بسازید. این برنامه به شما امکان ویرایش اطلاعات یک فایل صوتی از جمله عکس، نام فایل، نام هنرمند و… را می‌دهد. در کنار تمامی این موارد این برنامه اندرویدی پخش کننده فایل صوتی‌ای درون خود دارد که به شما اجازه می‌دهد فایل‌های صوتی خود را درون آن پخش کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل جدول ورد به اکسل

Timbre

این برنامه کات کردن آهنگ برنامه‌ای زیبا با تمام ابزارهای کنترل و ویرایش فایل‌های صوتی است. علاوه بر فایل‌های صوتی می‌توانید فایل‌های ویدیویی را نیز با هم ادغام کنید یا تنها صدا را از فایلی ویدیویی جدا کرده و به آهنگ زنگ خود تبدیل کنید. این برنامه از فرمت‌های ویدیویی از جمله WAV، فرمت FLV، فرمت AVI، فرمت MKV، فرمت WebM و MPEG پشتیبانی می‌کند.

Lexis Audio Editor

بهترین ویژگی این برنامه برش آهنگ این است که می‌توانیم از تقریبا همه امکانات فوق‌العاده آن بدون پرداخت هزینه استفاده کنیم. تنها گزینه پولی این برنامه ذخیره فایل MP3 آن است. این مورد در مقایسه با ویژگی‌های دیگر این برنامه که به صورت رایگان در اختیار ما قرار گرفته‌اند چیز مهمی به نظر نمی‌آید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *