مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

ممعرفی بهترین اسپیکرهای مانیتورینگ

بهترین اسپیکرهای مانیتورینگ

اگر تا به حال خودتان موسیقی ساخته باشید حتما می‌دانید خرید بهترین اسپیکر مانیتورینگ چقدر حیاتی است. وظیفه‌ی اسپیکر مانیتورینگ، تولید دقیق‌ترین صدا بدون ایجاد تغییر در جزئیات و مشخصات آن است. در این بخش فهرستی از بهترین اسپیکرهای مانیتورینگ موجود در بازار برایتان تهیه کرده ایم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین اسپیکرهای مانیتورینگ را بشناسید

KRK Rokit RP7 G4

این اسپیکر جزو اولین اسپیکرهای مانیتورینگ در این بازه قیمتی است که همراه با یک اکوالایزر گرافیکی بر روی خود بلندگو عرضه می‌شود. در کنار آن قابلیت پردازش دیجیتال سیگنال‌ها (DSP) سبب شده ابزارهای متنوعی از جمله امکان آنالیز اطاق و محیط اطراف برای تنظیم خروجی بلندگو را در اختیار کاربر قرار دهد. این اسپیکر مانیتورینگ KRK یک گزینه ایده‌آل برای استودیوهای کوچک و همچنین بیس‌های سنگین به حساب می‌آید.

این مطلب را هم ببینید
روش اصولی تمیز کردن لپ تاپ

PreSonus Eris E5

این اسپیکر نیز در دسته مدل‌های مقرون به صرفه قرار می‌گیرد که به همراه ووفرهای باکیفیت خود می‌تواند فرکانس پایین را با وضوح بالا و بدون اعوجاج پخش کند و در طرف دیگر تیوترهای گنبدی شکل آن هم به خوبی می‌توانند فرکانس‌های بالا را به گوش شما برسانند.

یاماها HS5

یکی از معروف‌ترین اسپیکرهای مانیتورینگ یاماها مدل NS10 بود. دلیل معروفیت این اسپیکرها نه به خاطر صدای خوبشان بلکه به خاطر بد صدا بودنشان بود؛ زیرا اگر می‌توانستید یک ترک موسیقی را طوری تنظیم کنید که روی این اسپیکرها صدای خوبی داشته باشد، دیگر خیالتان راحت بود که در هر بلندگوی دیگری هم همینطور خواهد بود. اسپیکر مانیتورینگ یاماها HS5 که یک اسپیکر مانیتورینگ ارزان به شمار می‌آید هم از نوادگان همان اسپیکر هستند که تنها با هدف تنظیم و مانیتورینگ صدا طراحی و ساخته شدند.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید شارژر فندکی ؛ نکات مهم را بدانید

PreSonus Eris E8

این اسپیکر چه در پخش فرکانس‌های پایین و چه فرکانس‌های بالا عملکرد تحسین برانگیزی دارد و با کنترل‌های تیونینگ خود به شما این امکان را می‌دهد تا صدا را به طور کامل مدیریت کنید. همچنین به لطف ورودی‌های مختلف می‌توانید آن را به دیگر ابزار و تجهیزات خود نیز متصل کنید. علاوه بر این اسپیکر مانیتورینگ PreSonus Eris E8 در برابر تداخل RF، شدت جریان بالا و گرمای زیاد نیز مقاوم است که می‌تواند تا چندین سال شما را راضی نگه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *