مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس

بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس

این روزها هرجا که می رویم نام برنامه کلاب هاوس را می شنویم. یکی از جدیدترین شبکه های اجتماعی که سر و صدای زیادی به پا کرده است. برای استفاده از این شبکه اجتماعی باید دعوتنامه داشته باشید. در غیر این صورت، امکان حضور در روم‌های آن را پیدا نخواهید کرد. برنامه های مشابهی نیز وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. در این بخش می خواهیم بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین برنامه های جایگزین کلاب هاوس را بشناسید

Discord

Discord می‌تواند گزینه خوبی برای جایگزین Clubhouse باشد. این برنامه شبیه به Skype است اما گیمرها از آن استفاده می‌کنند. امکان ارسال متن، صدا و برقراری ارتباط تصویری نیز وجود دارد. امکان ساخت گروه یا سرور هم وجود دارد و می‌توانید گروه‌هایی با موضوعات دلخواه خود بسازید.

امکان جستجو برای پیدا کردن روم و گروه وجود ندارد اما می‌توانید گروه خود را بسازید و دعوتنامه آن را برای دوستان خود ارسال کنید. از ویژگی‌های مثبت این برنامه این است که برخلاف بسیاری از سرویس‌های مشابه، میزان تاخیر صدا در آن کم است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین افزونه های واتساپ کروم

Twitter Spaces

Twitter Spaces برنامه با امکانات Clubhouse است. این سرویس در اواخر سال ۲۰۲۰ معرفی شد. برای استفاده از آن باید عضو توئیتر شوید. مدیران آن اعلام کرده‌اند که قرار دادن محدودیت‌ها و محدود کردن کاربران در هر Space امکان‌پذیر است. برای ساخت Twitter Space، وارد توئیتر شوید. سپس آیکون Tweet یا Compose را که شبیه به + است، فشار دهید و نگه دارید.

Spaces را انتخاب کنید. اگر Spaces را پیدا نمی‌کنید به این معناست که این قابلیت هنوز برای اکانت شما فعال نشده است. اگر بتوانید Space درست کنید، افراد مختلفی می‌توانند وارد آن شوند و صحبت‌های شما را بشنوند. شما می‌توانید برای صحبت کردن محدودیت ایجاد کنید. در حال حاضر تنها ده نفر به صورت همزمان می‌توانند در یک Space حرف بزنند. همانند کلاب هاوس زمانی که گفتگوی شما پایان بیابد، آن Space بسته خواهد شد.

Spoon

Spoon گزینه خوبی برای جایگزین Clubhouse است. این سرویس صوتی دارای بیش از ۳۰ میلیون کاربر است. در این برنامه می‌توانید با سایرین معاشرت کنید، آهنگ، پادکست و… گوش کنید. برخلاف کلاب هاوس می‌توانید لایو استریم‌های خود را ذخیره کنید. امکان جستجوی روم‌ها و عضویت در آن‌ها هم وجود دارد. گذاشتن نظرسنجی هم در لایو استریم امکان‌پذیر است. این گونه می‌توانید نظرات مخاطبان خود را برای برنامه‌های بعدی بدانید.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ Latitude 7320 Detachable دل رونمایی شد

Cappuccino

Cappuccino برنامه خوب دیگری است که می‌تواند جایگزین کلاب هاوس شود. دانلود اپلیکیشن جایگزین کلاب هاوس Cappuccino برای کاربران اندروید و iOS امکان‌پذیر است. این برنامه حالتی دوستانه‌تر نسبت به کلاب هاوس دارد. شما می‌توانید ویس‌های کوتاهی در آن ارسال کنید. برای این کار کافی است روی علامت میکروفون بزنید. سپس ویس را به مخاطبین خود در این شبکه اجتماعی ارسال کنید.

Riffr

Riffr یک برنامه با امکانات Clubhouse است. این برنامه مخصوص کسانی است که می‌خواهند پادکست‌هایی کوتاه و ساده داشته باشند. کاربر می‌تواند در این فضا جستجو کند و به پادکست‌های دیگران گوش بدهد. همچنین امکان ارتباط برقرار کردن با افرادی که علایق مشابهی با شما دارند هم وجود دارد. در صورتی که حرفی برای گفتن دارید اما وقت کافی برای ساخت پادکست‌های آن چنانی ندارید، از این برنامه استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *