مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های جایگزین iTunes

بهترین برنامه های جایگزین iTunes

یکی از کاربردی ترین برنامه‌ها و سرویس‌های اپل در زمینه مدیریت فایل‌های صوتی، iTunes می باشد. با این حال ممکن است برخی از محدودیت‌های آن موجب شود به دنبال جایگزین بهتری برای این برنامه بگردید. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین برنامه های جایگزین iTunes را بشناسید.

بهترین برنامه های جایگزین iTunes را بشناسید

MusicBee

برای مدیریت فایل های آیفون در کامپیوتر می‌توانید از برنامه MusicBee استفاده کنید. این برنامه جایگزین مناسبی برای آیتونز است. رابط کاربری ساده‌ای دارد و امکان استفاده آن در وب‌سایت نیز امکان‌پذیر است. امکان تنظیم صدا به صورت دلخواه وجود دارد و شما می‌توانید با توجه به نوع موسیقی خود، صدا را تنظیم کنید. همچنین می‌توانید برنامه را شخصی‌سازی و زیبا کنید. از این برنامه برای شنیدن رادیو وب، پادکست و اتصال به SoundCloud هم می‌توانید استفاده کنید. ساخت پلی‌لیست نیز در این برنامه بسیار ساده است. از این برنامه می‌توانید در ویندوز هم استفاده کنید. این برنامه از Groove Music، همگام‌سازی با کتاب صوتی و پادکست پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های شبیه ساز کامیون برای کامپیوتر

MediaMonkey

دیگر نرم افزار جایگزین آیتونز MediaMonkey است. اگر فایل‌های صوت بسیار زیادی دارید، با این نرم‌افزار به راحتی می‌توانید آن‌ها را مدیریت کنید. امکان تبدیل فایل‌ها هم با این برنامه وجود دارد. این برنامه با پخش‌کننده‌های MP3 که مربوط به اپل نمی‌شوند و همین طور سایر دستگاه‌های iOS نیز سازگار است. نسخه رایگان این برنامه امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید روی فایل‌های موسیقی خود تگ بگذارید، سی‌دی رایت کنید و… . همچنین می‌توانید فایل خود را به فرمت‌های مختلف تبدیل کنید.

Vox MP3 & FLAC Music Player

یکی دیگر از بهترین برنامه های جایگزین آیتونز Vox MP3 and FLAC music player است. از این برنامه در سیستم Mac می‌توانید استفاده کنید. کاربری این برنامه بسیار ساده است و قابلیت‌های زیادی دارد. این برنامه از فایل‌های صوتی YouTube، SoundCloud و Last.FM پشتیبانی می‌کند. نسخه رایگان آن برای کاربری روزمره مناسب است اما با خرید نسخه ویژه می‌توانید به صورت آنلاین رادیو بشنوید و فضای ذخیره‌سازی نامحدودی داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش افزایش عمر باتری لپ تاپ در ویندوز 10

VLC Media Player

VLC دیگر نرم افزار جایگزین iTunes است. از این برنامه به سادگی می‌توانید استفاده کنید. این برنامه از فرمت‌های زیادی پشتیبانی می‌کند و از آن در دستگاه‌های iOS، اندروید، مک و ویندوز می‌توانید استفاده کنید. از ویژگی‌های مثبت VLC این است که اکثر فرمت‌هایی را که دیگر برنامه‌ها پخش نمی‌کنند، باز می‌کند. همچنین می‌توانید پلی‌لیست خود را بسازید و نسخه‌های Blu-ray را پخش کنید. از آن برای استریم آنلاین هم می‌توانید استفاده کنید.

Amarok

از دیگر برنامه های جایگزین iTunesبرنامه Amarok است. از این برنامه در ویندوز، یونیکس، لینوکس و macOS می‌توانید استفاده کنید. این برنامه قابلیت‌های بسیار زیادی دارد و امکانات فراوانی را در اختیار کاربر می‌گذارد. به سادگی می‌توانید پلی‌لیست‌ها را در دستگاه‌های مختلف همگام‌سازی کنید. از سرویس تحت وب آن نیز می‌توانید برای پیدا کردن آهنگ‌های بیشتر استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *