مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های دی جی برای کامپیوتر

بهترین برنامه های دی جی برای کامپیوتر

امروزه با پیشرفت علم و گسترش فناوری ، نرم افزارها توانسته اند پاسخگوی بسیاری از خواسته های بش باشند. این روزها راحت‌ترین و بهترین روش برای دی‌جی استفاده از یک سیستم دیجیتال است. کسانی که قصد دارند به صورت حرفه‌ای کار دی‌جی را دنبال کنند بهتر است از بهترین برنامه های دی جی برای کامپیوتر استفاده کنند.

بهترین برنامه های دی جی برای کامپیوتر را بشناسید

PCDJ DEX 3

یکی از بهترین برنامه های DJ برای کسانی که به دنبال دانلود برنامه دی جی ساده برای کامپیوتر هستند تا از طریق آن به مجموعه‌ای از امکانات مختلف از میکس ویدیو و کارائوکه گرفته تا کنسرت و ترک موسیقی دسترسی داشته باشند PCDJ DEX 3 است. به لطف رابط کاربری ساده و همچنین 4 میز دی‌جی مختلف شما پس از مدتی گذراندن وقت با این برنامه به راحتی می‌توانید با آن آشنا شوید و موسیقی را به هر طریقی که دوست دارید کنترل کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور The system cannot find the file specified در ویندوز

MAGIX Digital DJ 2

بهتر است اگر قصد استفاده مداوم از این برنامه را دارید آن را دانلود کنید؛ چرا که در ابتدا کار با این برنامه خیلی هم ساده نیست و باید مدتی برایش وقت بگذارید. به همین دلیل اگر می‌خواهید به صورت تفریحی از یک برنامه دی جی استفاده کنید، سراغ این یکی نروید.

MAGIX Music Maker

MAGIX Music Maker در زمره بهترین نرم افزارهای دی جی موجود در بازار قرار می‌گیرد. حتی اگر هیچ تجربه‌ای از دی جی یا ضبط آهنگ نداشته باشید به کمک این برنامه می‌توانید هر آهنگی که دوست دارید بسازید و با جنبه‌های مختلف این کار آشنا شوید.

در این برنامه کاربران به حدود 8 هزار صوت مختلف در کنار تعداد قابل توجهی ابزار و ادوات مجازی موسیقی دسترسی دارند و به همین دلیل یکی از بهترین برنامه‌هایی که در ابتدا کار می‌توانید از آن استفاده کنید همین برنامه است. MAGIX Music Maker یک برنامه ایده‌آل برای کسانی است که به دنبال دانلود برنامه دی جی ساده برای کامپیوتر هستند تا از طریق آن بتوانند به ترکیبی از یک ایستگاه کار صوتی دیجیتال و برنامه دی جی حرفه ای دسترسی داشته باشند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نصب تم در فایرفاکس و حذف آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *