مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های ساخت میموجی برای گوشی

بهترین برنامه های ساخت میموجی

حتما شما هم میموجی (Memoji) های افراد مختلف را در پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی دیده اید. با انتشار نسخه جدید سیستم عامل برای آیفون اپل، عملکرد Memoji نیز معرفی شد. Memoji به کاربران امکان می دهد که ایموجی های جدید بسازند که از نظر مدل مو، چشم، شکل سر و.. به شما شبیه است. شما این امکان را به همین شکل در اندروید نخواهید داشت، زیرا این قابلیت به صورت اختصاصی برای سیستم عامل iOS در نظر گرفته شده، اما می‌توانید چیزی شبیه به آن را با استفاده از برخی اپلیکیشن ها داشته باشید. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین برنامه های ساخت میموجی برای گوشی بپردازیم.

بهترین برنامه های ساخت میموجی در اندروید و ios

Face Cam

این برنامه محبوب به شما اجازه می‌دهد تا سلفی‌های زنده، آواتار و جابجایی چهره را در گوشی هوشمند خود انجام دهید. با این برنامه می‌توانید ایموجی‌هایی به شکل خودتان با شخصیت‌های دیجیتال فوق‌العاده ایجاد کنید. Face Cam به شما اجازه می‌دهد تا آواتارهای کاملا سه‌بعدی با قابلیت جابجایی چهره لحظه‌ای را ایجاد کنید. علاوه بر این‌ها، شما می‌توانید از آن به عنوان یک اپلیکیشن کارتونی کردن استفاده کرده و شخصیت‌های خنده‌داری را از روی دوستان و خانواده خود بسازید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ساخت فایل و پوشه غیرقابل حذف در ویندوز

Disney Emoji Blitz

این اپلیکیشن رایگان بوده و استفاده از آن، ساده و سرگرم‌کننده است. شما می‌توانید آواتار خود را با استفاده از هزاران آیتم و ایموجی از دنیاهای پیکسار، دیزنی و استار وارز شخصی‌سازی کنید. طرح موهای مختلفی هم در این برنامه برای آواتار شما وجود دارند.

Zepeto

یک برنامه عالی که در آن می‌توانید سریعا یک ایموجی از شخصیت خود درست کرده و از آن در چت‌ها استفاده کنید. برای ساختن آواتار خود در این برنامه، می‌توانید از تصاویر موجود درگالری گوشی خود استفاده کرده و یا یک عکس جدید با دوربین بگیرید.

MojiPop

این اپلیکیشن بسیار خوب توسط Eureka Studios توسعه داده شده که دارای نسخه‌های رایگان و پولی است. استفاده از MojiPop دو مرحله دارد؛ اول باید قبل از هر کاری یک عکس با استفاده از اپلیکیشن دوربین سه‌بعدی بگیرید و سپس از آن برای ساخت استیکر جدید در این برنامه انیموجی استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل پاورپوینت به ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *