مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های ساخت دیپ فیک

برنامه های ساخت دیپ فیک

دیپ فیک، نام تکنیک جدیدی برمبنای هوش‌‌ مصنوعی است که به‌واسطه‌ی آن تصاویر و ویدئو‌های دروغینِ واقع‌گرایانه درست می‌شود؛ موضوعی که اخیرا بسیاری را وحشت‌زده کرده است. تلفیق تصاویر و فیلم های موجود با منبع مورد نظر ویدئویی به نحوی صورت میگیرد که گویی ترکیب هر دو تصویر یا هر دو فیلم یکی است و در یک صحنه رخ می دهد. ابزارهای مختلفی برای ساخت دیپ فیک طراحی و عرضه شده اند. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین برنامه های ساخت دیپ فیک بپردازیم.

وبسایت ها و برنامه های ساخت دیپ فیک

Zao

این اپلیکیشن چینی قادر است در کسری از ثانیه با دریافت چند عکس از کاربر، چهره او را به سلبریتی موردعلاقه‌اش تبدیل کند. اما پس از چندی کاربران بسیاری به سرعت موجی از نارضایتی خود را در خصوص نقض حریم خصوصی خود اعلام کردند و حال این نرم افزار، سیاست‌های خود را بعد از واکنش جدی و بازخوردهایی که از سوی کاربران دریافت کرده، تغییر داده است. نرم افزار دیپ فیک Zao یک اپلیکیشن رایگان است و به عنوان یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های موجود در اپ استور شناخته می‌شود. نحوه نصب و استفاده از این برنامه بسیار ساده و آسان است.

این مطلب را هم ببینید
اینترنت 5G در دو نقطه از شهر تهران راه اندازی شد

Deepfakes web β

این وبسایت می‌تواند تا 4 ساعت به یادگیری و آموزش از ویدیوها و تصاویر بپردازد و 30 دقیقه دیگر هم برای جابه‌جا کردن چهره‌ها با استفاده از مدل آموزش داده شده، نیاز دارد. با وجود اینکه این سایت از پردازنده گرافیکی قدرتمند در فضای ابری استفاده می‌کند، ممکن است ساعت‌ها برای رندر کردن تمامی داده‌ها زمان نیاز باشد. این سایت نشان می‌دهد که ساخت ویدیوهای دیپ فیک کار هر کسی نیست و مشاهده انجام این کار در عرض چند ثانیه توسط Zao، واقعا امر متحول‌کننده‌ای است. این سایت پولی بوده و هزینه استفاده برای هر ساعت آن، 2 دلار است.

MachineTube

یک سایت دیگر برای ساخت دیپ فیک که امکانات خوبی را در اختیارتان قرار می دهد. چندین مدل از پیش تعریف شده هم مانند کانیه، اوباما، راک، کیج و … هم وجود دارند. بهترین چیز درباره این سایت آن است که استفاده از آن کاملا رایگان است.

این مطلب را هم ببینید
بهترین اپلیکیشن های مترو تهران را بشناسید

Face Swap Live

این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا تصویر خود را با دوست‌تان یا یک عکس دیگر عوض کنید. شما می‌توانید در این حالت فیلم یا عکس گرفته و با اضافه کردن استیکر، آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. مورد قابل توجه درباره این اپلیکیشن آن است که برخلاف سایر نرم افزارهای جابجایی چهره، این برنامه آنقدر هم استاتیک نیست و کمی چهره‌ها حرکت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *