مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین برنامه های شبیه ساز پیانو برای گوشی

بهترین برنامه های شبیه ساز پیانو

یکی از مبوب ترین آلات موسیقی در میان افراد ، پیانو می باشد. اگر به دنیای ابزارآلات موسیقی سری بزنید در می یابید که پیانو ، جزو دستگاههای موسیقی گران قیمت محسوب می شود. اگر یادگیری پیانو همیشه برایتان جذاب بوده و به دلیل هزینه بالای خرید پیانو، شانس یادگیری آن را نداشتید، می توانید از بهترین برنامه های شبیه ساز پیانو برای گوشی که در این بخش به شما معرفی می کنیم ، بهره ببرید.

بهترین برنامه های شبیه ساز پیانو برای گوشی را بشناسید

Perfect Piano

Perfect Piano یک برنامه شبیه ساز پیانو برای اندروید و iOS محسوب می‌شود که با داشتن 88 کلید، نشان‌دهنده یک پیانوی واقعی است. این برنامه از ویژگی‌های بسیار هوشمندانه‌ای برخوردار است که آن را به ابزاری فوق‌العاده برای تمرین مهارت‌های پیانو تبدیل کرده است. برخی از این ویژگی‌ها شامل حالت نواختن دونفره (شما می‌توانید با افراد دیگر بنوازید)، حالت آکورد (حالتی که آکوردها را برجسته می‌کند و به شما می‌گوید کدام گروه از آکوردها با هم کار می‌کنند)، پشتیبانی از صفحه نمایش لمسی با بیش از 1 لمس (برای یک برنامه موبایل مانند این بسیار مهم است، زیرا این امکان را به شما می‌دهد که صفحه را همزمان در چندین مکان لمس کنید) و بسیاری موارد دیگر که باعث شده تا این برنامه در فهرست بهترین شبیه ساز پیانو اندروید و iOS قرار گیرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین لپ تاپ های 2020 شرکت دل

Simply Piano by JoyTunes

یکی دیگر از برنامه‌های عالی شبیه ساز پیانو برای اندروید و iOS، برنامه Simply Piano by JoyTunes است که بیش از 174،000 نظر در گوگل‌پلی و 4 و نیم ستاره در رتبه‌بندی آن دارد. این برنامه یک روش سریع و سرگرم‌کننده برای یادگیری نحوه نواختن پیانو است که برای پیانیست‌هایی در سطوح مختلف، مناسب است. برنامه Simply Piano by JoyTunes کمی متفاوت از سایر برنامه‌های موجود در این لیست است؛ زیرا این یک برنامه شبیه ساز پیانو نیست و درواقع با قرار گرفتن در کنار پیانو شخصیتان زمانی که در حال نواختن هستید، کار می‌کند.

Real Piano – Play And Learn

این برنامه شبیه ساز پیانو برای اندروید و iOS برای کمک به شما در یادگیری آکورد و نحوه خواندن نوت‌های موسیقی طراحی شده است و دارای پیانو با 88 کلید و قابلیت چند لمسی، صدای صوتی با کیفیت استودیو و طیف 7 اکتاو است. این نرم افزار شبیه ساز پیانو برای اندروید و iOS را می‌توانید بر روی پلتفرم‌های موبایل و نیز تبلت نصب کنید و مانند سایر برنامه‌های این فهرست، کاملاً رایگان است.

این مطلب را هم ببینید
ال جی محصولات جدید خانواده لپ تاپ Gram را معرفی کرد

Piano – Play & Learn Free songs

این برنامه شبیه ساز پیانو برای اندروید و iOS توسط Yokee طراحی شده است و کمی متفاوت از سایر برنامه‌های موجود در این فهرست پلازامگ است؛ زیرا آموزش پیانو در این برنامه از طریق آهنگ‌های بسیار پرطرفدار قدیمی و جدید مانند آهنگ‌های موزارت، سیا، برونو مارس، اد شیرن، ادل و… است. همچنین روزانه آهنگ‌های جدیدی به این مجموعه افزوده می‌شوند. نکته جذاب برنامه Piano این است که می‌توانید پیشرفتتان را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید و حتی با دوستان خود بنوازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *