بازی و سرگرمی, معرفی بازی

بررسی بازی Desperados 3

بررسی بازی Desperados 3

با وجود تنوع و گستردگی دنیای بازی های رایانه ای ، دیگر می توان گفت که برای هر سلیقه ای بازی ای زیادی وجود دارد. بازی Desperados 3 یک بازی به سبک تاکتیکی در زمان واقعی است که توسط Mimimi Games ساخته شده و توسط THQ Nordic نیز منتشر شده است. در این بخش قصد داریم به بررسی بازی Desperados 3 بپردازیم.

بررسی بازی Desperados 3

داستان بازی Desperados 3 درواقع بر اساس اتفاقات سری اول و ادامه‌دهنده داستان Desperados: Wanted Dead or Alive است. این بازی به بررسی منشا شخصیت اصلی سریال، یعنی جان کوپر می‌پردازد. همچنین گفتنی است که داستان بازی در دهه 1870 در غرب وحشی روایت می‌شود؛ در نتیجه مکان‌های مختلفی از جمله کلرادو ، لوئیزیانا و مکزیک را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر جان کوپر، بازی Desperados 3 شامل هکتور مندوزا، دکتر مک کوی، ایزابل مورو و کیت اوهارا به عنوان شخصیت‌های قابل بازی است.

این مطلب را هم ببینید
توضیحاتی در مورد بازی plan 8

این عنوان توسط استودیوی آلمانی Mimimi Games و توسعه‌دهنده بازی Shadow Tactics: Blades of Shogun ساخته شده که مکانیک گیم پلی آن شبیه به این بازی است. از آنجایی که سری قبلی این بازی بیش از یک دهه قبل منتشر شده است، این تیم بازی Desperados 3 را به یک داستان دنباله‌دار از سری قبلی تبدیل کردند تا بتوانند بازیکنان جدید را در کنار بازیکنان محبوب قدیمی داشته باشند.

در این بازی با شروع هر مرحله، نمایی کلی از محیط، محل قرار گرفتن دشمنان و مأموریت‌هایی که باید انجام دهید و درنهایت راه خروج از مرحله، تک به تک نشان داده می‌شود. سپس با ترکیب هم‌تیمی‌های‌تان آشنا می‌شوید. برای پشت‌سر گذاشتن هر مرحله هر بار ترکیبی جدید از کاراکترها را در اختیار خواهید داشت که باید سعی کنید باتوجه‌به توانایی‌های آن‌ها، استراتژی درستی برای به پایان رساندن مرحله بچینید. این ترکیب هم‌تیمی‌ها که به طرز شگفت‌آوری با مأموریت‌هایی که پیش‌رو دارید در هماهنگی کامل هستند، تنوع بسیار بالایی به مراحل و مأموریت‌های بازی بخشیده‌اند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی The Forest

در واقع بهتر است این‌طور بگوییم که هیچ دو مرحله‌ای را در این بازی مشابه به‌هم پیدا نخواهید کرد. گاهی در جنگلی سرسبز و پردرخت به‌سر می‌برید و گاهی هم عازم بیابان‌های مکزیک می‌شوید. در یک مأموریت باید پلی را نابود کنید و در ماموریتی دیگر باید سعی کنید قطاری را از حرکت بازدارید. می‌توانید در یک مرحله هیچ دشمنی را نابود نکنید و در جایی دیگر تا دندان مسلح وارد میدان شوید… .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *