معرفی تجهیزات موبایل, موبایل و تجهیزات جانبی

معرفی بهترین تبلت های سامسونگ 2020

بهترین تبلت های سامسونگ 2020

سامسونگ برند کره‌ای است که در تاریخچه‌ی ۸۰ ساله‌ی خود توانسته از یک شرکت کوچک صادراتی، به یکی از بزرگ‌ترین بازیگران دنیای فناوری تبدیل شود. محصولات این شرکت در زمینه های گوناگون و با توع بالا در بازار موجود است. اگر برای خرید تبلت به بازار مراجعه کنید ، قطعا سامسونگ در رده بهترین ها قرار دارد و به شما معرفی خواهد شد. شاید بگویید تبلت های این برند از نظر قدرت سخت افزای و یا حتی طراحی و شکل ظاهری به پای آیپد پروهای اپل نرسند ؛ اما این بدان معنا نیست که خرید تبلت سامسونگ کار اشتباهیست. پس اگر می خواهید بهترین تبلت های سامسونگ 2020 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین تبلت های سامسونگ 2020 کدامند؟

Samsung Galaxy Tab S6

بهترین تبلت های سامسونگ 2020

یکی از جدیدترین محصولات سامسونگ که از طراحی فوق العاده ای برخوردار بوده و به همراه یک قلم استایلوس عرضه می‌شود. پس اگر به تبلتی برای تماشای فیلم و عکس با نیم نگاهی به طراحی نیاز دارید، این مدل گزینه‌ای مناسب برای شماست. بدنه‌ی تمام آلومبنیومی این تبلت ۵.۷ میلی‌متر ضخامت دارد و از کیفیت ساخت و استحکام خوبی برخوردار است. صفحه‌نمایش ۱۰.۵ اینچی این تبلت با فناوری Super AMOLED و با رزولوشن ۱۶۰۰ × ۲۵۶۰ پیکسل و تراکم ۲۸۷ پیکسل بر اینچ است و کیفیت خوبی در نمایش رنگ‌ها دارد.

این مطلب را هم ببینید
چگونه از هویت دیجیتالی خود محافظت کنیم؟

Samsung Galaxy Tab S4

این دستگاه از نمایشگری Super AMOLED با اندازه 10.5 اینچی بهره می‌گیرد که رزولوشن 1600×2560 پیکسل را ارائه می‌کند. Samsung Galaxy Tab S4 توان پردازشی خود را از تراشه کوالکوم اسنپدراگون 855 که یک پردازنده هشت هسته‌ای بر روی آن سوار است می‌گیرد. از نظر حافظه، این تبلت در دو مدل 256 گیگابایتی با رم 4 و 6 گیگابایت و همچنین یک مدل 64 گیگابایتی با رم 4 گیگابایت عرضه می‌شود.

Samsung Galaxy Tab S5e

بهترین تبلت های سامسونگ 2020

ضخامت ۵.۵ میلی‌متری و وزن ۴۰۰ گرمی این تبلت ، آن را به محصولی مناسب برای کسانی که زیاد سفر می کنند تبدیل کرده است. این تبلت دارای نمایشگر ۱۰.۵ اینچی AMOLED می باشد که رنگ های بی نظیر و بهترین درجه شفافیت و روشنایی نمایشگر را ارائه می دهد تا لذت شما از تماشای فیلم و محتوای مورد نظرتان را چند برابر کند. اسپیکر‌های با کیفیت در نظر گرفته شده هم کمک می‌کنند تا با صدایی زنده و شفاف به موزیک های مورد نظرتان گوش دهید.

تراشه اسنپ دراگون ۶۷۰ وظیفه تامین قدرت سخت‌افزاری این تبلت را بر عهده دارد. ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم این پردازنده را در انجام امور همراهی می‌کنند. گلکسی تب اس ۵e تنها با یک بار شارژ به شما این امکان را می دهد تا به مدت ۱۴ ساعت، بدون نگرانی از خالی شدن شارژ بی وقفه با تبلت کار کنید. دوربین پشت این تبلت یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 دارد. دوربین جلوی آن هم ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم F/2.0 است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه ها برای ویرایش عکس در آیفون و آیپد

Samsung Galaxy Tab A

یک تبلت کاملا مقرون به صرفه که با توجه به قیمتی که دارد ، امکانات خوبی را ارائه می دهد. Galaxy Tab A به 3 گیگابایت رم مجهز است و سامسونگ فضایی به بزرگی 32 گیگابایت را برای حافظه ذخیره‌سازی آن در نظر گرفته است. البته پنل نمایشگر این دستگاه از نوع Super AMOLED نبوده و برای پایین آوردن قیمت، یک پنل LCD با روزلوشن 1920×1200 بر روی آن تعبیه شده است.

Samsung Galaxy Tab S2

بهترین تبلت های سامسونگ 2020

به لطف نمایشگر زیبا 8 اینچی و طراحی جذاب، گلکسی تب S2 یکی از بهترین تبلت‌ های سامسونگ با اندازه کوچک لقب می‌گیرد. این دستگاه قدرت پردازش خود را از یک پردازنده چهار هسته‌ای Exynos 5433 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز می‌گیرد، 3 گیگابایت رم دارد و از 32 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره‌مند شده است. بعلاوه، Galaxy Tab S2 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در پشت خود میزبانی می‌کند که قابلیت به ثبت رساندن تصویری زیبا و با رنگ‌های واقعی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *