بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین دوربین های عکاسی اکشن

بهترین دوربین های عکاسی اکشن

دوربین ورزشی (اکشن کمرا) کاملاً شبیه به یک دوربین عادی است که عکس و فیلم می گیرد اما برخلاف دوربین عادی ، دوربین های ورزشی از ابعاد کوچک و بنده مقاوم تری ساخته شده است. مدل های مختلفی از این دوربین در بازار موجود است که در این بخش می خواهیم بهترین دوربین های عکاسی اکشن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین دوربین های عکاسی اکشن را بشناسید

گوپرو هیرو ۸ بلک

هیرو ۸ بلک، آخرین پرچمدار گوپرو توانست تاج پادشاهی را با اقتدار از فرمانروای قبلی دوربین‌های اکشن، یعنی هیرو ۷ بلک بگیرد. این دوربین رابط کاربری فوق‌العاده جذاب و کاربر پسندی داشته و در عین حال امکانات فوق‌العاده‌ای را به شما می‌دهد. سیستم لرزشگیر تصویر در این دوربین یکی از بهترین نمونه‌هایی است که تا به امروز تولید شده و در برابر نسل قبلی پیشرفت بسیار بزرگی محسوب می‌شود. از همه مهمتر، یک گزینه برای پخش زنده‌ی تصویر روی پلتفرم‌های مختلف مثل فیسبوک یا یوتوب با نام LiveStream وجود دارد که واقعا کاربردی و عالی است.

گوپرو هیرو ۷ بلک

کیفیت ویدئوهای ضبط شده با این دوربین در نوع خود بسیار چشمگیر هستند، همچنین جزئیات در آنها بسیار خوب بوده و محدوده‌ی دینامیکی سطح بسیار گسترده‌ای را پوشش می‌دهد. فناوری ویدئویی TimeWarp نیز یکی دیگر از ویژگی‌های جدید است، ایده‌ای که باعث می‌شود به صورت منظم و پیاپی عکاسی کنید و در انتها آن را با HyperSmooth ترکیب کنید.

این مطلب را هم ببینید
احتمالا دوربین‌های Z6s و Z7s نیکون امسال رونمایی شوند

در اصل، این یک نوع جدید از فناوری تثبیت کننده‌ی تصویر هیبریدی است که باعث می‌شود تجربه‌ی بسیار بهتری از کار کردن با این دوربین داشته باشید. این دوربین از فیلم برداری با رزولوشن ۴K پشتیبانی می‌کند و با توجه به قیمت آن، در حال حاضر یکی از بهترین مدل‌ها به حساب می‌آید.

Insta360 One R

گوپرو هیرو ۸ بلک ممکن است برای بسیاری از کسانی که به یک دوربین اکشن نیاز دارند امکانات اضافه‌ای داشته باشد، Insta360 One R اما یک دوربین اکشن ماژولار است که از باتری، کنترلر و بدنه‌ی دوربین تشکیل شده است.

این بدان معنی است که می‌توانید مورد دوم را مطابق با شرایط عکاسی یا فیلم برداری خود تغییر دهید و بین دوربینی با قابلیت فیلم برداری ۴K، دوربینی ۳۶۰ درجه و در صورت خرید کیت اضافه، بلوک حسگر ۱ اینچی یکی را انتخاب کنید. در واقع سه دوربین در یک بدنه خواهید داشت.

این مطلب را هم ببینید
مقایسه مویک ایر۲ و مویک ایر ۲ اس

گوپرو مکس

اگر می‌خواهید علاوه بر یک دوربین اکشن ( به همان شکل سنتی ) یک دوربین با قابلیت ضبط ویدئوهای ۳۶۰ درجه هم داشته باشید، گوپرو مکس بهترین گزینه برای شما خواهد بود، اما اگر به این قابلیت نیازی ندارید، همچنان پیشنهاد من همان هیرو ۸ بلک است. این دوربین میکروفون فوق‌العاده‌ای دارد و می‌تواند صدا را به بهترین شکل ممکن ضبط کند. گرانترین دوربین گوپرو از دو لنز فیش آی برای فیلم برداری ۳۶۰ درجه استفاده می‌کند. لازم به ذکر است گوپرو مکس از فیلم برداری با رزولوشن ۵٫۷K پشتیبانی می‌کند.

Yi 4K اکشن کمرا

این دوربین به یک صفحه نمایش لمسی بزرگ و عالی و با کیفیت مجهز شده، باتری آن واقعا فوق‌العاده است و می‌توانید فایل‌ها را از داخل آن به سرعت انتقال دهید، اگرچه ممکن است از نظر طراحی خیلی خاص و زیبا نباشد. همچنین کمی اعوجاج لنز هم وجود خواهد داشت. اما با تمام اینها Yi 4K یکی از بهترین دوربین‌های اکشن حال حاضر بازار به حساب می‌آید که برای هر ماجراجویی جذاب خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *