بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

معرفی بهترین رینگ لایت های بازار

بهترین رینگ لایت های گوشی

رینگ لایت‌ حلقه نوری است که داخل آن یک لامپ فلورسنت منحنی یا تعدادی چراغ قرار گرفته و نوری یکسان پخش می‌کند. این ابزار کاربرد زیادی در حوزه عکاسی دارد. از آنجایی که امروزه عکاسی با موبایل به یک حرفه تبدیل شده است، در این بخش می خواهیم بهترین رینگ لایت های گوشی در بازار ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین رینگ لایت های بازار را بشناسید

رینگ لایت HQ 14N LED Soft Ring Light 14

رینگ لایت HQ14 یکی از محبوب ترین رینگ لایت ها در گوشی موبایل است. از امکانات این رینگ لایت میشود به امکان نصب آنها روی پایه های مخصوص رینگ لایت وپایه های استودیویی که توان آنها به 55 وات میرسد است.LED نیز در آنها وجود دارد و در آن از 520 لامپ به قطر بیرونی 36 سانتی متر است و علاوه بر آن با ریموتی که در آن وجود دارد که به وسیله آن نور سرد و گرم را میتوان با آن کنترل و تنظیم کرد.یکی از امکانات آن این است که سه گوشی را همزمان باهم برای افرادی که میخواهند همزمان دو جهت جلو و عقب را بگیرند یا در حین فیلمبرداری میخواهند تصویر خود را به صورت زنده ببینند نیز کارایی دارد.

این مطلب را هم ببینید
دوربین گوپرو هیرو ۹ بلک معرفی شد

رینگ لایت Hero Ring Light 480 با سه پایه و آینه

رینگ هیرو یکی دیگر از محبوب ترین و مشهورترین رینگ لایت های موبایل است.این حلقه که وزن 3000 گرم به قطر 45 سانتی متری و توان 96 وات را بر LED و در کنار اینها 46 لامپ را در خود جا داده است.در این بسته بندی که محصولاتی از جمله آینه ، پایه ، ریموت کنترل وهولدر گوشی قرار گرفته است.این رینگ لایت میتواند زاویه 95 درجه را بگیرد و همینطور امکان این را دارد که نور از صفر تا صد تنظیم کند و این تنظیم دمای نور از راه دور با ریموت قابل انجام دادن است.لازم به ذکر است که گفته بشود این رینگ لایت از برق شهری استفاده میکند.

رینگ لایت KY-BK448 Answer RING LIGHT

رینگ لایت KY-BK488 Answer RING LIGHT که توان 65 واتی دارد و قطر 45 سانتی متری دارد.نکته جالب این رینگ لایت این است که فاقد گوشی است اما نصب باتری بر آن وجود دارد که میتوان باتری به آن وصل کرد.بسته بندی این حلقه شامل هولدر موبایل ، آداپنور ، ریموت کنترل و آینه است.شما میتوانید با استفاده از کنترل یا صفحه نمایش کلوین نور آن را کنترل کرده و نور آن را از زرد به سفید تنظیم کرد.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم برای عکاسی در هوای بارانی

رینگ لایت KY-BK416II ring light

رینگ لایت KY-BK416II یکی از پرفروش‌ترین حلقه‌های نور گوشی است. این حلقه دارای 416 لامپ LED با توان 65 وات است. قطر این حلقه 45 سانتی‌متر است و با برق شهری کار می‌کند. این رینگ با کیف و هولدر موبایل به فروش می‌رسد. علاوه بر آن با کمک صفحه تنظیمات LCD امکان تنظیم نور کلیون را دارید.

رینگ لایت YQ-350 RGB RING LIGHT

این نوع رینگ لایت 3 سطح نوری دارد که قطر آن 35 سانتی متر است.این رینگ چون تنوع رنگی دارد و از رنگ های کاربردی و عالیی استفاده شده است با قدرت 350 لامپ به محبوب ترین تبدیل شده.این رینگ نوردهی صفر تا صد دارد و 180 درجه قابل چرخش است.همینطور آن را میتوان به سه پایه وصل کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *