بازی و سرگرمی

معرفی بهترین فرمان های بازی 2020

بهترین فرمان های بازی 2020

رانندگی کردن یکی از لذت‌های بزرگ است که نقش پررنگی را در حوزه سرگرمی هم ایفا می‌کند. بازی های مختلفی در این زمینه ارائه شده اند. در واقع می توان گفت بیشترین لذت بازی‌های رایانه‌ای و بازی‌های ویدیویی موجود در کنسول‌های بازی مربوط به بازی‌های شبیه‌سازی ماشین است. وجود یک دستگاه کنترلی می تواند لذت بازی های اتومبیل رانی را چندین برابر کند. این گجت محبوب مدل های زیادی دارد که توسط برندهای مختلفی تولید شده اند. در این بخش قصد داریم بهترین فرمان های بازی 2020 را معرفی کنیم.

بهترین فرمان های بازی 2020

لاجیتک G923

مدل این فرمان که G923 نام دارد، از رایانه‌های شخصی، کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 پشتیبانی می‌کند. با اینکه فرمان لاجیتک G923 از نظر ظاهری شباهت‌های زیادی به دو مدل قبلی خود یعنی G29 و G920 دارد، اما در این نسخه از سیستم کاملا جدید بازخورد نیرو به اسم TrueForce استفاده شده است. این سیستم به گونه‌ای طراحی شده که ماشین سواری را برایتان تا حد زیادی واقع گرایانه کند و حتی صدای موتور و حرکت آن را هم از طریق فرمان می‌توانید حس کنید.

این مطلب را هم ببینید
بازی جدید لاک‌پشت‌های نینجا معرفی شد

فرمان می‌تواند صدای موتور و حتی حرکت چرخ‌ها روی سطح را نیز شبیه سازی کرده و با تبدیل آن به لرزش، حس واقعی را القا کند. میزان دقت فرمان 4 هزار بر ثانیه است و با دقت و سرعت بالایی می‌تواند بازخورد نیرو را به فرمان منتقل کند.

Thrustmaster T300 RS

این فرمان از نظر سرعت عملکرد و کیفیت ساخت فوق‌العاده است. تنها بخشی که شاید خیلی خوب طراحی نشده، ترمز دستی است که به صورت یک دکمه روی فرمان تعبیه شده است. از آنجا که عموما فرمان در حال چرخش است، استفاده از آن در زمان مناسب امری نسبتاً دشوار به نظر می‌آید.

Logitech G29 Driving Force Racing Wheel

ویژگی که باعث شده تا فرمان لاجیتک G29 نظر ما را جلب کند LEDهای رنگی است که در بالای فرمان تعبیه شده‌اند و به کمک آن‌ها می‌توانید زمان مناسب برای تعویض دنده را متوجه شوید. در مجموع این فرمان PS4 انتخابی کاملا مناسب است. Logitech G29 را می‌توان بهترین فرمان بازی برای PS4 دانست که عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Zooba

Thrustmaster TMX Force Feedback Racing Wheel

در اینکه بازخورد نیرو تاثیر بسزایی در تجربه شما در استفاده از فرمان های بازی دارد شکی نیست، اما نکته مهمی که باید به آن توجه کنید این است که این فناوری قیمت فرمان را به صورت چشمگیری بالا خواهد برد. سوالی که شما باید به آن پاسخ دهید این است که این فناوری تا چه حد برای شما اهمیت دارد. Thrustmaster در این فرمان توانسته است مدلی ارزان‌تر را برای این فناوری استفاده کند که با اینکه عملکرد ضعیف‌تری دارد، اما بازخورد نیروی قابل قبولی را ارائه می‌کند.

1 دیدگاه در “معرفی بهترین فرمان های بازی 2020

  1. امیرحسین گفت:

    من فرمونو میخوام چند و موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *