تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپتاپ های 2021

بهترین لپ تاپ های 2021

لپ تاپ این روزها یک نیاز اساسی برای شغل، تحصیل و حتی کاربرد روزمره است. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین لپتاپ های 2021 بپردازیم.

بهترین لپتاپ های 2021 را بشناسید

MateBook 14 2020

هواوی به همان طراحی و ساخت لوکس و زیبای خود پایبند مانده است. لپ تاپ هواوی MateBook 14 2020 یکی از بهترین لپ تاپ های سال 2021 است که پردازنده‌های قدرتمندی دارد و بسیار سبک و زیبا است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش عالی، انتخاب پورت‌های مناسب، عمر باتری طولانی و کیبورد خوب است. تنها نقطه ضعف آن این است که وبکم به طور نامناسبی بر روی کیبورد قرار گرفته است.

HP Envy 13 2020

این مدل نسبت به مدل قبلی لپ تاپ HP دارای ویژگی‌های بیشتری است که آن را تبدیل به یک مدل لپ تاپ رقابتی می‌کند. این لپ تاپ بسیار نازک و سبک است. صفحه نمایش آن نیز حاشیه‌های باریکی دارد و روشن‌تر از همیشه به نظر می‌رسد. همچنین میکروفون و وبکم آن نیز درون صفحه کلید قرار گرفته است.

(Apple MacBook Air (M1

لپ تاپ Apple MacBook Air (M1) تفاوت چندانی با لپ تاپ قبلی شرکت اپل ندارد، اما همچنان یکی از بهترین لپ تاپ های جدید 2021 است. پردازنده 8 هسته‌ای اپل در لپ تاپ Apple MacBook Air (M1) نسبت به پردازنده‌های اینتل در سری قبلی مک، قدرت بیشتری دارد. این پردازنده 5 نانومتری، سرعت بالایی دارد و بدون توقف، می‌توانید ویرایش فیلم یا بازی را انجام دهید. این لپ تاپ بسیار سریعتر از لپ تاپ‌های دارای پردازنده اینتل و سیستم عامل ویندوز است.

این مطلب را هم ببینید
روش های افزایش امنیت شبکه بیسیم خانگی

Dell XPS 15

این لپ تاپ بسیار خوب ساخته و طراحی شده است، عملکرد عالی دارد و مشخصات قابل توجهی دارد. مشکل این لپ تاپ این است که قیمت زیادی دارد. اگر به دنبال ویژگی‌های یکسان هستید، با قیمت پایین‌تر نیز می‌توانید پیدا کنید. در واقع با صرف نظر از این لپ تاپ، می‌توانید لپ تاپ مشابهی با قیمت بهتر خریداری کنید. با این حال، این لپ تاپ ویژگی‌های اضافی مثل صفحه نمایش 4K و فول HD و عمر باتری طولانی‌تر نیز دارد که نسبت به بقیه لپ تاپ‌های مشابه، برتری دارد.

Huawei MateBook X Pro 2020

این لپ تاپ طراحی زیبایی دارد و همچنین پردازنده آن به پردازنده نسل 10 اینتل ارتقا یافته است. با داشتن مشخصاتی مثل پردازنده Core i7، رم 16 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی، همچنین عمر باتری خوب و طراحی سبک و زیبا، می‌تواند لپ تاپ چشمگیری باشد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید لپ تاپ 2021 است. نقطه ضعف این لپ تاپ، محل قرار گیری وبکم آن است که زیر کیبورد قرار گرفته است و زاویه دوربین نامطلوبی را به شما ارائه می‌دهد. با این حال، قیمت آن به نسبت مشخصات آن خوب است و عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
مایکروسافت آفیس ۲۰۲۱ معرفی شد

Honor MagicBook 14

لپ تاپ Honor MagicBook 14 که در اواخر سال 2020 معرفی شد، به لطف پردازنده Ryzen 5 عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و یکی از بهترین لپ تاپ های اقتصادی 2021 به حساب می‌آید. همچنین با توجه به طراحی زیبا و سایر مشخصات نسبت به قیمت آن ارزش بالایی دارد. این لپ تاپ مجموعه کاملی از پورت‌ها (USB-A و USB-C و HDMI) به همراه طراحی باریک و نسبتاً سبک، صفحه کلید عالی و صفحه نمایش مناسب را دارا است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *