بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی PUBG: New State

بررسی بازی PUBG: New State

PUBG: New State جدیدترین بتل رویال گوشی‌های هوشمند کمپانی بازی‌سازی Krafton می باشد که به تازگی رونمایی شده است. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی PUBG: New State بپردازیم.

بررسی بازی PUBG: New State

MinKyu Park، تهیه کننده نسخه جدید پابجی گفته است:

 “با موفقیتی که نسخه قبلی این بازی رقم زد، انقلابی در دنیای بازی‌های بتل رویال ایجاد کرد، این باعث افتخار ما است که بازی آینده این سری را ساخته و معرفی می‌کنیم. ما می‌خواهیم از این میراث استفاده کرده و با ساخت بازی‌ جدید محدودیت‌های موبایل گیمینگ را از سر راه برداریم. تماشای جمع شدن همه تیم برای تولید یک محصول جهانی یک تجربه فوق العاده است و ما اطمینان داریم که این محصول در اواخر سال جاری با استقبال مخاطبین همراه خواهد شد.”

جزئیات بازی PUBG: New State

بازی جدید برای موبایل بهینه شده و تجربه کامل بتل رویال را در دستان بازیکنان خوهد گذاشت. می‌توان انتظار داشت که گیم پلی این بازی آسان و مشابه نسل اول پابجی موبایل باشد. البته به لطف جدیدترین فناوری رندرینگ Global Illumination این بازی از سطح بالایی از گرافیک برخوردار خواهد بود. از تریلر بازی اینگونه بر می‌آید که در New State بازی واقع‌گرایانه‌تر شده و در عین حال روان و پایدارتر است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Mordhau

انتظار می‌رود که قابلیت‌های جدیدی برای این بازی نیز عرضه شود. امکان شخصی‌سازی سلاح‌ها، ساخت سلاح‌های متنوع با بدست آوردن کیت‌های شخصی‌سازی از جمله ویژگی‌های آن خواهد بود. سلاح‌ها قادر به تغییر به روش‌های مختلف خواهند بود که این بر روی عملکرد آنها تأثیرگذار است. علاوه‌براین امکانات جدیدی مانند نبردهای تن به تن، پهپاد، سپر بالستیک و … نیز در آن وجود خواهد داشت.

نقشه این بازی 8×8 با تعداد فراوانی وسیله نقلیه خواهد بود. اتفاقات بازی مربوط به سال 2051، یعنی سال‌ها پس از بازی اصلی رخ خواهد داد و جهان به نسبت آنچه که در بازی فعلی پابجی مشاهده می‌کنیم، تکامل بیشتری پیدا کرده است. CH Kim، مدیرعامل KRAFTON گفته است که هدف آنها ساختن شاهکاری است که تجربه یک گیم‌پلی عالی را به کاربر ارائه کند. او ابراز امیدواری کرد که با PUBG: NEW STATE که نسخه بعدی فرنچایز پابجی خواهد بود به این دستاورد دست پیدا کنند. کیم باور دارد که PUBG Studio با این بازی، جایگاه خود به عنوان شرکت پیشرو در ژانر بتل رویال بیشتر تثبیت خواهد کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های فکری برای موبایل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *