تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ های HP در سال 2020

بهترین لپ تاپ های HP در سال 2020

اچ پی (HP) از قدیمی‌ترین شرکت‌ها در حوزه فناوری و کامپیوتر است که در صنعت تولید همیشه پیشگام بوده و دستاوردهای نوینی را برای دنیای تکنولوژی به ارمغان آورده است. این شرکت امروزه به‌عنوان طراح، سازنده و فروشنده‌ی محصولات سخت ‌افزاری،‌ نرم‌افزاری و خدمات تجاری متعددی شناخته می‌شود. لپ تاپ های این کمپانی از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است. برای آشنایی با بهترین لپ تاپ های HP در سال 2020 این مطلب را از دست ندهید.

بهترین لپ تاپ های HP در سال 2020

اچ پی Spectre x360 مدل 2020 (HP Spectre x360)

این لپ تاپ 2 در 1 به نسل دهم پردازشگرهای اینتل و کارت گرافیک آیریس پلاس مجهز شده است، علاوه بر این بدنه براق و اسپیکرهای بنگ اند اولافسن از دیگر ویژگی‌‌‌های خارق‌العاده این محصول جدید اچ پی به شمار می‌روند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ری استارت کردن کامپیوتر از طریق اینترنت

اچ پی  اسپکتر فولیو (HP Spectre Folio)

اگرچه این محصول به خوبی الترابوک‌های هم ‌رده خود نیست اما با بدنه تمام چرمی و مکانیزم تبدیل به تبلت به عنوان یکی از گزینه‌های خرید در بین مردم به شمار می‌رود. طراحی این محصول به قدری جذاب است که با دیدن آن گمان می‌برید که شاید پای طراحان مُد در ساخت آن در میان بوده است.

اچ پی کروم‌بوک 14 (HP Chromebook 14)

اگرچه این لپ تاپ hp عملکردی همانند کروم ‌بوک ‌های دیگر ندارد اما طراحان آن در بخش‌هایی نظیر کیبورد ، تاچ‌پد و صفحه نمایش سنگ تمام گذاشته‌اند، این محصول همچنین در رده قیمتی بسیار مناسبی قرار دارد.

اچ پی الیت دراگون فلای (HP Elite Dragonfly)

دراگون فلای بهترین مدل لپ تاپ hp برای انجام کارهای تجاری محسوب می‌شود که با رنگ آبی تیره، هر نگاهی را به خود جذب خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب این لپ تاپ، قابلیت تبدیل آن به تبلت است.

این مطلب را هم ببینید
گوگل مپس 15 ساله شد؛ اضافه شدن قابلیت های جدید

لپ تاپ ۱۴ اینچ اچ پی AN013nr

این محصول یکی از گزینه‌های اقتصادی و در عین حال قدرتمند محسوب می‌شود که برای انجام کارهای روزمره گزینه مناسبی به شمار می‌رود اما نباید انتظار عملیات سنگین‌تر را از آن داشت. به طور کل به دنبال یک محصول کارآمد از برند hp هستید، مدل AN013nr انتخاب عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *