تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ های 13 اینچی 2020

بهترین لپ تاپ های 13 اینچی 2020

با آن که لپ تاپ های ۱۵ اینچی فضای نمایشگر بزرگتر و جای بیشتر برای استفاده از قطعات داخلی قدرتمندتر دارند، برادران کوچکتر ۱۳ اینچی آن‌ها با یکدیگر سر سلطنت روی تاج و تخت باریک‌ترین و سبک‌ترین لپ‌تاپ می‌جنگند. این لپ تاپ ها برای حمل و نقل مناسب تر بوده و بسیاری از کربران آن ها را بخاطر جمع و جور بودنشان ترجیح می دهند. مدل های متنوعی از این نوع لپ تاپ در بازار موجود است که توسط برندهای مختلفی تولید شده اند. اگر می خواهید بهترین لپ تاپ های 13 اینچی 2020 را بشناسید این مطلب را از دست ندهید.

بهترین لپ تاپ های 13 اینچی 2020

گوگل پیکسل بوک گو (Google PixelBook Go)

اگر از طرفداران کروم بوک هستید، اما فکر می‌کنید که کروم بوک ها معمولا قیمت بالایی دارند، باید اشاره کنیم که کروم بوک پیکسل بوک گو از جمله محصولاتی است که از قیمت بهتری برخوردار است. این لپ تاپ همچنین کیفیت بالایی نیز دارد. همچنین ویژگی‌هایی مانند وزن سبک 1 کیلوگرمی، باتری قدرتمند و صفحه کلید عالی از جمله ویژگی‌هایی در کروم بوک گو هستند که حتما شما را نسبت به خرید این محصول وسوسه خواهند کرد. همچنین خوب است بدانید این لپ تاپ از وبکم باکیفیت 1080 پیکسل نیز بهره می‌برد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین هارداکسترنال های 2020

دل XPS 13 مدل 2020

این محصول محبوب از طراحی زیبا و سبک بهره‌مند است و ویژگی‌های سخت افزاری جدید و قدرتمندی نیز دارد. همچنین برخورداری از نمایشگر «Infinity Edge» از دیگر ویژگی‌های این محصول است که ظرافت و درخشان بودن نمایشگر لپ تاپ را تعریف می‌کند.

ریزر بلید Stealth 13 2019

این محصول نیز به مانند دیگر همتایان 13 اینچی خود محصولی سبک و در عین حال قدرتمند است و از جدیدترین تجهیزات سخت افزاری نیز سود می‌برد. همچنین برخورداری از ویژگی‌های گرافیکی خوب باعث می‌شود تا این محصول انتخابی مناسب برای عکاسان و کسانی باشد که با ویرایش عکس سر و کار دارند.

لنوو یوگا C930

طول عمر بالا و دوام و کارایی از جمله نکات قابل توجه در محصولات لنوو است که لپ تاپ یوگا C930 هم این ویژگی را به ارث برده است. همچنین وجود نمایشگر زیبا، کیبورد عالی و راحت و عملکرد گرافیکی عالی از مشخصه‌های بارز این لپ تاپ محسوب می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
بهترین لپ تاپ های MSI را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *