مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین هدفون های موسیقی در سال 2020

بهترین هدفون های موسیقی در سال 2020

هدفون ، یکی از محبوب ترین گجت ها در میان کاربران خصوصا جوانان و نوجوانان می باشد. اگر به بازار مراجعه کنید ، انواع هدفون ها با کاربردهای مختلف از برندهای گوناگون را خواهید دید. عموما طرفداران موسیقی دنبال هدفون هایی هستند تا بتوانند موزیک های محبوبشان را با بالاترین و بهترین کیفیت گوش دهند.  پس اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید ، میتوانید در این بخش با بهترین هدفون های موسیقی در سال 2020 آشنا شوید.

بهترین هدفون های موسیقی در سال 2020 را بشناسید

سنهایزر HD 800 S

طراحی بسیار راحت با ایرکاپ‌های بزرگ و دارای پوشش مایکروفایبر شما را قادر می‌سازد با خیال راحت و بدون خستگی ساعت‌ها از موسیقی لذت ببرید. هدفون HD 800 S بسیار گران قیمت است. این دستگاه همچنین به یک آمپلی فایر قدرتمند و یک محیط بی صدا نیز احتیاج دارد. سنهایزر HD 800 S صدایی شگفت انگیز تولید می‌کند و تقریبا برای همه سبک‌های موسیقی از راک تا کلاسیک مناسب است. طراحی پشت باز این هدفون صدایی فوق العاده خوب به ارمغان آورده و یک فضای پخش (Soundstage) گسترده، سه بعدی و فراگیر را تولید می‌کند. «فضای پخش» یک قابلیت مهم و بسیار پیشرفته است که به کاربر کمک می‌کند مکان و فاصله آلات موسیقی را تشخیص دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل کندی ویندوز 10 پس از آپدیت

بیردینامیک DT 1990 Pro

محصولات بیردینامیک با کیفیت ساخت و وضوح صدای خود شناخته می‌‌شوند. شاید بتوان خوش‌ساخت‌ترین هدفون این شرکت را DT 1990 Pro دانست. این هدست، نسخه پشت‌باز مدل تحسین‌شده DT 1770 Pro است که با ظاهر زیبا و ارزش خوب، توجه علاقه‌مندان را به خود جلب کرد.

با این وجود، تفاوت‌هایی بین این دو از منظر کیفیت صدا وجود دارد. هدفون DT 1990 Pro با هدف استفاده در خانه یا استودیو به منظور تحلیل موزیک ساخته شده است. این هدست فاقد ویژگی نویز کنسلینگ بوده و صداهای محیطی در آن نفوذ می‌کنند. با این وجود، باز بودن پشت این هدست، فضای خوبی را در اختیار کاربر می‌گذارد.

ادیز LCD-1

کمپانی خوش‌نام اودیز با عرضه هدست ‌های پشت ‌باز خود، فناوری‌های هیجان‌انگیز حوزه هدفون‌ها را با قیمتی نسبتا پایین در اختیار مشتریان گداشته است. تا زمانی که محیط اطرافتان شلوغ نباشد، از کیفیت صدای جذاب این هدفون لذت خواهید برد. فارغ از خروج صدا از آن، هدفون مورد بحث نقطه ضعف خاصی نداشته و انتخابی عالی برای علاقه‌مندان به موسیقی است.

JBL Live 650BTNC

این هدفون را می‌تواند یکی از خوش‌قیمت‌ترین محصولات موجود در بازار دانست. این هدفون، با توجه به قیمت نسبتا پایین خود، کیفیت صدا، ساخت و ویژگی‌های بسیار جذابی را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، نقاط ضعف ذکر شده چندان برجسته نبوده و تنها در مقایسه با بهترین هدفون مخصوص موسیقی به چشم خواهند آمد.

این مطلب را هم ببینید
ارسال و دریافت فکس با کامپیوتر

سونی WH-1000XM3

در حالت پیش فرض حجم صدای بیس این هدفون قابل توجه است. در صورت تمایل نیز می‌توانید میزان صدای بیس و صداهای دیگر را تنظیم کنید. بدین منظور باید از اپلیکیشن موبایل این هدفون یعنی Sony | Headphones Connect و اکولایزر آن استفاده کنید. این اپلیکیشن امکانات فراوانی برای تنظیمات اکولایزر، افکت‌ها، نویز کنسلینگ فعال، و حتی کدک‌های مربوط به موسیقی‌های با کیفیت بالا را در اختیار شما می‌گذارد.

هدست فیلیپس PH805

یکی دیگر از محصولات مقرون به صرفه موجود در بازار هدفون‌ها را می‌توان مدل PH805 شرکت فیلیپس دانست. این هدفون،‌ پشت‌بسته بوده و از بلوتوث نسل پنجم برای اتصال به وسایل بهره می‌گیرد. در نتیجه، کیفیت صدای نهایی بسیار خوب و رضایت‌بخش است. استفاده از یک باتری لیتیومی، عمر این هدست را به 30 ساعت افزایش می‌دهد. ویژگی نوز کنسلینگ آن نیز از طریق تعدادی میکروفون در کنار هر گوشی پیاده‌سازی می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *