تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی در سال 2021

بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی در سال 2021

داشتن بهترین کارت گرافیک یا بهترین پردازنده ممکن است برای بهترین لپ تاپ ها برای طراحی گرافیک ضروری باشد؛ چراکه اجرای برنامه‌های گرافیکی را به سادگی برای دستگاهتان ممکن می‌سازد. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی در سال 2021 بپردازیم.

بهترین لپ تاپ ها برای کارهای گرافیکی در سال 2021 را بشناسید

MacBook Pro (16-inch, 2019)

اگرچه نبود مک بوک پرو 15 اینچی مایه تاسف بود، استقبال چشمگیری از MacBook Pro (16-inch, 2019) نیز صورت گرفت. مک بوک پرو برای یک لپتاپ 16 اینچی بسیار سبک و نازک است و با این وجود نمایشگری با کیفیت و 16 اینچی را علاوه بر بهترین تجهیزات و مشخصات به کاربران ارائه می‌دهد. این لپ تاپ بدون شک در صدر فهرست بهترین لپ تاپ برای کار های گرافیکی 2021 پلازامگ قرار می‌گیرد. همچنین اسپیکرهای با کیفیت و با صدای بلند این لپ تاپ به همراه کیبورد فوق‌العاده آن، ساخت موزیک را با مک بوک پرو 2019 بسیار دلنشین‌تر می‌کند.

Gigabyte Aero 17 (2021)

یکی از بهترین لپ تاپ ها برای طراحان گرافیک و قدرتمندترین کامپیوترهای قابل حمل، لپتاپ قدرتمند Gigabyte Aero 17 (2021) است که نمایشگری زیبا و پورت‌های فراوانی را به کاربر ارائه می‌دهد. نکته بسیار قابل توجه این است که Aero 17 نسبت به رقیبان خود قیمت پایین‌تری را ارائه داده و برای افراد بیشتری قابل خرید است. این لپتاپ به هیچ وجه لپتاپ بی نقصی نیست و برای مثال می‌توانست از باتری بهتری برخوردار باشد، اما باید گفت که به نسبت قیمتی که می‌پردازید این میزان مشکلات اصلا بزرگ و مهم تلقی نمی‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین افزونه های کروم برای جلوگیری از حواس پرتی

MacBook Pro 13-inch (M1, 2020)

اگر قصد دارید برای کار طراحی خود از MacBook Pro استفاده کنید، اما 16 اینچ را بسیار بزرگ می‌دانید، می‌توانید از مک بوک پرو 13 اینچی با بازسازی سخت افزاری بهره ببرید که شرکت اپل تازه روانه بازار کرده است. این لپتاپ به پردازنده M1 (به جای اینتل) مجهز شده و همین امر نیز موجب عملکرد چشمگیر آن می‌شود. به لطف قدرت تراشه M1 می‌توانید به راحتی ویدیوهای با کیفیت 4K و حتی 8K را ویرایش کرده و برنامه‌های گرافیکی حرفه‌ای را اجرا کنید. بهترین نکته درمورد این لپتاپ عمر باتری فوق‌العاده آن بوده که در میان مک بوک پروها در صدر قرار می‌گیرد. برای طراحان گرافیکی که زیاد سفر می‌کنند این لپتاپ بهترین گزینه است.

Dell XPS 15 (2020)

مورد بعدی از فهرست بهترین لپ‌تاپ‌ها برای طراحی گرافیک و هنر Dell XPS 15 (2020) است که جایگزین مناسبی برای لپتاپ‌های اپل بوده و برای کسانی که دوست دارند همچنان از ویندوز به جای مک استفاده کنند مناسب است. استفاده از تجهیزات قابل حمل قدرتمند در بدنه‌ای سبک و باریک با طراحی زیبا و محکم همراه با نمایشگری 15 اینچی و کارت گرافیک مجزای Nvidia از جمله امکاناتی است که این لپتاپ به کاربران خود ارائه می‌کند. مشخصات این لپتاپ، آن را برای استفاده طراحان گرافیکی که به دنبال طراحی‌های خلاقانه و سنگین هستند بسیار مناسب می‌کند. خبر خوب این است که با عمر باتری فوق‌العاده این لپتاپ از متصل بودن به برق بی‌نیاز خواهید شد.

این مطلب را هم ببینید
سری جدید لپ تاپ‌های گیمینگ G7 دل عرضه شد

Acer ConceptD 7

از جمله بهترین لپ تاپ های مخصوص گرافیست ها می‌توان از Acer ConceptD 7 نام برد که از دیگر گزینه‌‌های ویندوزی لپتاپ‌های مناسب طراحان گرافیک محسوب می‌شود. این لپتاپ قدرتمند برای استفاده از برنامه‌های خلاقانه مناسب بوده و با طراحی بدنه‌ای زیبا و نمایشگر 4K IPS و قیمتی پایین‌تر از محصولات اپل نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرده ‌است. علاوه بر این، به کارگیری کارت گرافیک Nvidia RTX در سخت افزار این لپتاپ آن را در سطحی از قدرت قرار داده که بسیاری از لپتاپ‌های باریک و سبک را از میدان رقابت به بیرون می‌راند. قیمت این لپتاپ آن را در رده لپتاپ‌های گران قیمت قرار می‌دهد، اما قدرت این دستگاه همراه با کیفیت ساخت فوق‌العاده Acer آن را به لپتاپی تبدیل می‌کند که می‌تواند سال‌های سال در کنار طراحان گرافیک بماند.

Razer Blade 15 Studio Edition

اگر فکر می‌کنید لپ تاپ‌های Razer فقط مخصوص بازی هستند کاملا در اشتباه هستید. لپ تاپ Razer Blade 15 Studio Edition مثال نقض این مورد است. شرکت Razer لپ تاپ پرطرفدار خود یعنی Razer Blade 15 را با مشخصات بهتری همراه کرده و آن را به یکی از بهترین کامپیوترهای قابل حمل تبدیل کرده است. این لپ تاپ قدرتمند برای حرفه‌ای‌های خلاق، سازندگان محتوا و موزیسین‌ها ساخته شده و همین امر آن را به یکی از بهترین لپ تاپ‌ها برای طراحی گرافیک تبدیل کرده است. برای خرید این لپ تاپ باید هزینه زیادی بپردازید، ولی اطمینان داشته باشید که این یکی از بهترین سرمایه‌گذاری‌های شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *