تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین مانیتورهای مناسب بازی در سال 2021

بهترین مانیتورهای مناسب بازی در سال 2021

برای آنکه بتوان یک بازی و گیم هیجان انگیز را تجربه کرد، آیتم های زیادی مورد استفاده واقع می شوند که یکی از اصلی ترین این تجهیزات مهم مانیتورها می باشند. درست که موس و کنترلرها نیز جزو تجهیزات بازی به حساب می آیند ولی اگر مانیتورها وجود نداشته باشند، نمی توان از هیچ یک از آن تجهیزات استفاده کرد. به این ترتیب در این مقاله می خواهیم راجع به بهترین مانیتورهای مناسب بازی در سال 2021 صحبت کنیم.

بهترین مانیتور های مناسب بازی چه مانیتورهایی هستند؟

همه شما حداقل یک مانیتور در خانه های خود و یا در محل کارتان دارید. ولی شاید معمولا برای کارهای روزمره و تایپ کردن از آن ها استفاده می کنید. بهتر بدانید که اگر به دنبال این هستید که یک گیمر باشید و بازی های تکرارنشدنی را تجربه کنید، این کار را نمی توانید با هر مانیتوری انجام دهید. مانیتوری که بخواهد برای بازی کردن مورد استفاده واقع شود، باید مخصوص بازی طراحی شده باشد. شاید با خود بپرسید که مگر مانیتوری وجود دارد که مخصوص گیم باشد. بله وجود دارد. این مانیتورها معمولا از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار هستند که آن ها را از سایر مانیتورهای معمولی متفاوت جلوه می دهد.

منظور از مانیتورهای گیمینگ یا مناسب بازی، مانیتورهایی است که دارای وضوح تصویر و کیفیت بالاتری می باشد و قدرت پردازندگی بیشتری دارد. این مانیتور باید بتواند از پس بازی هایی با وضوح تصویر بالا بر آید و آن ها با همان کیفیت برای کاربر به نمایش بگذارد. در اصل بهترین مانیتورهای مناسب بازی در سال 2021 به صورتی طراحی و روانه بازار شده اند که گیمرهای زیادی را جذب خود کرده است. از آنجایی که مانیتورها کارایی بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهند، معمولا اکثر گیمرها این تجهیزات را به جای کنسول های بازی در اولویت قرار می دهند و آن ها را انتخاب می کنند. به همین دلیل در ادامه می خواهیم راجع به ویژگی های منحصر به فرد در خرید یک مانیتور و حتی انواع مانیتورهای مناسب بازی اطلاع کسب کنیم.

این مطلب را هم ببینید
آشنایی با برنامه ++Notepad و کاربردهای آن

بهترین مانیتورهای مناسب بازی در سال 2021

خرید مانیتور مناسب بازی باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

از آنجایی که مانیتورها می توانند تاثیر به سزایی را در کیفیت بازی و هیجان یک گیم داشته باشند، خرید آن ها برای بازیکنان بسیار اهمیت دارد. به این ترتب اگر بودجه بیشتری را برای خرید مانیتور خود اختصاص دهید، این کاملا ارزشش را دارد و یک خرج کردن بیهوده نیست. از آنجایی که مانیتورها مدت زمان زیادی به روی میز ما قرار می گیرند و ما دائما در حال بازی با آن ها هستیم، مسلما این مانیتور باید قدرت پردازندگی و سرعت عمل بالا و کیفیت و وضوح تصویر ایده آلی داشته باشد. در این راستا برای خرید بهترین مانیتورهای مناسب بازی در سال 2021 ویژگی های مهمی را باید مدنظر قرار دهید.

یکی از مهم ترین آیتم ها، که در خرید مانیتور اهمیت دارد، کارت گرافیک آن است که بتواند توانایی اجرای تمام بازی های با وضوح تصویر 1440 پیکسل را داشته باشند. از آنجایی که کارت گرافیک های قدرتمندی در مانیتورها در بازار عرضه شده، می توان گفت پیدا کردن چنین مانیتوری کار سختی خواهد بود ولی با مراجعه به برندهای مطرح امکان پذیر است. همچنین در طراحی مانیتورها شکل و شمایل گوناگونی مانند مانیتور فلت، منحنی و غیره به کار برده شده که این در هنگام خرید به سلیقه خود بازیکن وابسته است. پس اگر در هنگام خرید دوست داشتید که یک بازی هیجان انگیز و با وضوح تصویر بالا را بازی کنید، بهتر که هزینه را در نظر نگیرید.

انواع بهترین مانیتورهای مناسب بازی در سال 2021

مانیتورهای زیادی طراحی شده اند که همه آن ها بیشتر از استفاده روزانه برای بازی و مناسب گیمرها می باشد. به این ترتیب در این بخش می خواهیم راجع به آن ها اطلاع کسب کنیم. تا یک خرید ایده ال را داشته باشیم. این مانیتورها به صورت زیر می باشد:

مانیتور Gigabyte G27Q

یکی از انواع مانیتورهای مناسب بازی، مانیتور G 27 Q است که در 27 اینچ طراحی شده و دارای پنل آی پی اس می باشد. این مانیتور همچنین می تواند وضوح تصویر را در 2560 در 1440 پیکسل ارائه دهد و هزینه ارزانی برای آن در نظر گرفته شده است. در این مانیتور رنگ ها بسیار زنده و دقیق است و سرعت پاسخ گویی بالایی را در بازی به مخاطب ارائه می دهد. این مانیتور دارای یک طراحی ساده می باشد که می توانید آن را با هزینه مناسب تهیه کنید.

این مطلب را هم ببینید
قابلیت جدید گوگل کروم باعث کاهش مصرف باتری لپ تاپ می شود

بهترین مانیتورهای مناسب بازی در سال 2021

مانیتور Pixio PX277 Prime

در اصل این مانیتور تمام انتظارات شما را از یک بازی هیجان انگیز با وضوح بالا بر آورده می کند. مانیتور پیکسیو در اندازه 27 اینچی وضوح تصویر 1440 پیکسل را ارائه می دهد. همچنین می توانید آن را با قابلیت داشتن یک صفحه نمایش قوی با یک روکش ضد آفتاب در هزینه مناسب تهیه کنید.

مانیتور ASUS ROG Strix XG17AHPE

یکی دیگر از انواع بهترین مانیتورهای مناسب بازی در سال 2021 مانیتور منحصر به فرد ایسوس است که دیگر همه آن را می شناسید و با قابلیت های شگفت انگیز آن آشنایی دارید. این مانیتور دارای صفحه نماش 17.3 اینچی می باشد و همچنین دارای سرعت پاسخ گویی 3 میلی بر ثانیه می باشد. این مانیتور به دلیل وزن کمی که دارد به راحتی قابل حمل شدن است و وضوح تصویر و کیفیت 1920 ایده آلی را در 1080 پیکسل ارائه می دهد.

مانیتور  QN259  ASUS ROG Swift PG

ایسوس بار دیگر با طراحی یکی از بهترین مانیتور های مناسب بازی در سال 2021 گل گاشته است. این طراحی مانیتور 259 ایسوس دارای صفحه نمیاش 24 اینچی می باشد و همچنین وضوح تصویر 1920 در 1080 مگاپیکسل را ارائه می دهد. این مانیتور به نوعی تمام انتطارات شما را از داشتن کارت گرافیک بالا، سرعت عمل بالا و وضوح و کیفیت تصویر زنده و خارق العاده و همچنین بودجه ای که باید بپردازید برآورده می کند.

نتیجه گیری

داشتن یک تجربه بازی هیجان انگیز در مانیتورهای گیمینگی یکی از ایده آل ترین حس هایی است که تنها می توان در بهترین مانیتورهای مناسب بازی در سال 2021 به دست آورد. پس هر چه زودتر برای تهیه آن اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *