اخبار بازی, بازی و سرگرمی, معرفی بازی

تمامی بازی هایی که در ماه سپتامبر 2021 منتشر شدند

بازی هایی که در ماه سپتامبر 2021 منتشر شدند

هر ساله بازی های زیادی توسط کمپانی های گوناگون طراحی و ساخته می شوند که امسال بازی های جذابی در ماه سپتامبر سال 2021 منتشر شده که توانست رکورد بهترین بازی های سال را بزند و مورد محبوبیت زیادی قرار بگیرد. در این مقاله قصد داریم با انواع بازی هایی که در ماه سپتامبر 2021 منتشر شدند آشنا شویم. پس تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

بهترین بازی هایی که در ماه سپتامبر 2021 منتشر شدند

تا پارسال همچنان از بازی هایی که بتواند گیمرها را به وجد آورد برخوردار نبودیم، ولی در سپتامبر امروز همچنان از فصل کم فروغی نیز برخوردار نبودیم. به این ترتیب در این سه ماه سپتامبر سال 2021 با عناوین و بازی های فوق العاده ای آشنا شدیم که مورد محبوبیت بسیاری از مخاطبین قرار گرفت. به جرئت می توانم بگویم این عناوین بازی های بزرگی هستند که کاندیدای بهترین بازی های سال به آن ها داده شده است. اگر دوست دارید تکرارنشدنی ترین لحظات عمر خود را تجربه کنید، بهتر است که سری به این بازی ها بزنید. تفریح و سرگرمی جذاب تر از انجام بازی با

انواع کنسول های بازی نداریم، که بتواند شوق و هیجان مخاطبین را به وجد بیاورد. یکی از پرطرفدارترین انواع بازی هایی که در تمام جهان مخاطبین دو آتیشه خودش را به دست آورده، این گروه از بازی های 2021 است.

انواع بازی های مهیجی که در ماه سپتامبر منتشر شدند، به نوعی نمونه بی نظیرترین گیم هایی هستند که توانستند مورد توجه و محبوبیت بازیکنان زیادی قرار بگیرند. همچنین این بازی ها به نوعی شما را درون خود کشیده و در عمق بازی غرق می کند به طوری که بین تمام شدن بازی و خارج شدن از آن می مانید و هرگز دوست ندارید که آن لحظات شگفت انگیز بین رویا و واقعیت را از دست بدهید. این بازی ها در اصل در ژانرهای ترسناک، مهیج و رمز آلود سبک جدیدی از هنر و خلاقیت از بازی های مرگبار را ارائه دادند، که قابل مقایسه با هیچ یک از انواع بازی های قبل از خودش نبودند. بازی هایی که در ماه سپتامبر 2021 منتشر شدند به عنوان بهترین بازی نسل هشتم مورد پسند عده ای زیادی از مخاطبین دو آتیشه قرار گرفت.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی روبلاکس (Roblox)

بازی هایی که در ماه سپتامبر 2021 منتشر شدند

انواع بازی هایی که در ماه سپتامبر 2021 منتشر شدند

مگر می شود کسی نام بازی های فوق العاده جذاب و به یادماندنی ماه سپتامبر را نشنیده باشد. این بازی ها در اصل توانسته اند ذوق همه گیمرها را فوران کنند. این بازی ها تجربه جدیدی از یک بازی هیجان انگیز و تکرارنشدنی را در اختیار شما قرار می دهند، و به صورتی شما را در عمق بازی غرق می کند، که حتی خودتان هم دلتان نمی خواهد از زندگی مبهم بازی دست بردارید. به این صورت بهتر که با انواع آن ها آشنا شویم. انواع بازی هایی که در ماه سپتامبر 2021 منتشر شدند به شرح زیر است:

بازی Lake

بازی لیک یک گیم ماجراجویانه بی نظیر است که شما در نقش آفرینی به نام مردیث وایس گم می کند. در این بازی باید دو هفته زندگی خود را برای دریافت یک نام رها کنید و راهی ایالات اوریگان شوید. اگر دوست دارید یک گیم هیجان انگیز و رازآلود را بدون استرس تجربه کنید، بازی لیک بهترین بازی مورد محبوب مخاطبین است. این بازی به گونه ای با یک زندگی واقعی شباهت دارد که شما را با سبک جدیدی آشنا می کند.

بازی Path finder: Wrath of the Righteous

در این بازی به شما نوید یک آرام را نمی دهم بلکه بازی پت فایندر یک گیم پرهیجان و ماجراجو است که شما را با نبردهای سهمگین رو به رو می کند. در این بازی 10 شخصیت مبارز وجود دارد که هر یک دارای قدرت ها و  ویژگی های خاص خودشان می باشند و نقش آفرینی ویژه ای را ارائه می دهند. حتی می توانید در این گیم مهیج شخصی سازی های خودتان را در نژادهای مختلف انجام دهید. که این برای مخاطبین این بازی قطعا آشنا خواهد بود.

بازی WRC 10

یکی از بازی های مورد علاقه تمام مخاطبین و گیمرها، بازی های مهیج مسابقه ای می باشد. این بازی خاص و منحصر به فرد به نام WRC توانست با انواع بازی های تاریخی مسابقه ای جذاب و زیبا در دل بسیاری از گیمرها جایگاه ویژه ای را به دست آورد. با توجه به پیشرفت چشمگیری که در طراحی این مجموعه از بازی مسابقه ای دیده شده، توانسته مخاطبین زیادی را که علاقه مند به رالی هستند ساعت ها سرگرم کند. این بازی در انواع کنسول های خانگی قابل اجرا و تهیه می باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Rise of the Tomb Raider

بازی هایی که در ماه سپتامبر 2021 منتشر شدند

بازی FIST: Forged in shadow Torch

یکی دیگر از هیجان انگیز ترین و بهترین بازی هایی که در ماه سپتامبر 2021 منتشر شدند، بازی فورگد این شادو است که در یک نقش آفرینی به نام ریتون قرار در بازی حرکت کنید. دراصل ماجرای این بازی به این صورت که شما در نقش یک سرباز بازنشسته قرار دارید که می خواهید دوست خود را که در یک سرزمینی است که مورد حمله ربات ها قرار گرفته و سقوط کرده است نجات دهید. جذابیت این نقش آفرینی اینجاست که ریتون در نقش یک ربیت یا همان خرگوش است. که هیجان بازی را چند برابر می کند.

بازی Sonic colors: Ultimate

بازی هیجان انگیز سونیک که دیگر نیازی به تعریف و تمجید ندارد. سونیک یک ابرقهرمان در نقش یک جوجه تیغی می باشد که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. در سری بازی های سونیک به عنوان بازی هایی که در ماه سپتامبر 2021 منتشر شدند سری بازی Ultimate  مورد توجه بیشتری قرار گرفت. در اصل این داستان یک ماجراجویی جذاب است که نمی توان از آن دست کشید.

بازی The artful Escape

این بازی در اصل در سال 2017 تولید ولی همچنان به صورت تعلیق باقی ماند تا هم اکنون به انتشار آن پرداخته شد و توانست چشم های زیادی را به سمت خود بچرخاند. این بازی مهیج نقش آفرینی رمزآلود و مبهم است که شما را به عمق بازی می کشد.

نتیجه گیری

اگر دوست دارید که بهترین بازی های عمر خودتان را تجربه کنید، بهتر که سری به بازی هایی که در ماه سپتامبر 2021 منتشر شدند بزنید. این بازی ها شما را با سبک جدیدی از دنیای گیم آشنا خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *