مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین مانیتورهای گیمینگ 2020

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2020

گیمرهای حرفه‌ای همیشه پس از آسوده شدن از بابتِ انتخاب قطعات کیس گیمینگ و مونتاژ پی‌سی مورد علاقه‌ی خود برای بازی، باید به فکر انتخاب نمایشگری متناسب با خواسته و توان کامپیوتر گیمینگ خود نیز باشند. البته انتخاب مانیتور یا نمایشگر مناسب برای تجربه بازی‌های ویدیویی، می‌تواند به یک بحث پیچیده‌ و طولانی تبدیل شود. از این رو در این بخش می خواهیم بهترین مانیتورهای گیمینگ 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم تا در هنگام خرید بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2020 را بشناسید

ASUS ROG Swift PG279Q

این محصول با اندازه 27 اینچی خود در کنار رزولوشن 2560×1440 یک ترکیب ایده‌آل برای اجرای بازی‌ها با بالاترین کیفیت ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد و به نسبت مانیتورهای 1080p، پیکسل‌های بسیار بیشتری را ارائه می‌کند و در عین حال به اندازه یک مانیتور 4K گیمینگ نیز به سیستم شما فشار وارد نمی‌کند. افزون بر این نرخ تازه سازی که این مانیتور به شما ارائه می‌دهد نیز همچنان در بسیاری از مانیتورهای 4K پیدا نمی‌شود. مانیتور ROG Swift PG279Q ایسوس دارای یک دیسپلی‌پورت 1.2a در کنار درگاه HDMI 1.4 است و از فناوری G-Sync انویدیا نیز پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل کار نکردن تاچ پد لپ تاپ

EL2870U

هنگام ساخت یک سیستم مخصوص بازی اکثر کاربران بیشترین هزینه را صرف پردازنده و کارت گرافیک می‌کنند تا بتوانند از گرافیک 4K لذت ببرند، اما خرید بهترین مانیتور های بازی که بتواند تصاویر را با کیفیت 4K HDR نشان دهد نیز اهمیت زیادی دارد و مانیتور بنکیو EL2870U می‌تواند به عنوان یک گزینه اقتصادی شما را راضی کند. این مانیتور با وجود اینکه به دلیل استفاده از پنل TN زاویه دید مطلوبی ندارد، اما این نقطه ضعف را در سایر بخش‌ها جبران می‌کند.

Aorus FI27Q

اگر به دنبال بهترین مانیتور 27 اینچی مخصوص بازی هستید، Aorus FI27Q می‌تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. این مانیتور دارای نرخ تازه سازی 165 هرتز است و از هردو فناوری FreeSync و G-Sync نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین کمتر کسی است که از سرعت پاسخگویی آن شکایتی داشته باشد. با توجه به اینکه مانیتور از فضای رنگ DCI-P3 استفاده می‌کند، طیف رنگی که در این محصول در اختیار شما قرار می‌گیرد به نسبت مانیتورهای sRGB تنوع بیشتری دارد.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ ریزر بلید پرو 17 با کارت گرافیک RTX 2080 Super معرفی شد

دل S3220DGF

مانیتور دل S3220DGF یکی از بهترین مانیتورهای گیمینگ 2020 برای اکثریت کاربران است. از نرخ تازه‌سازی 165 هرتزی آن گرفته تا سرعت پاسخگویی بالا و پشتیبانی از FreeSync 2 برای هردو محتوای HDR و SDR. به این موارد باید این را هم اضافه کنیم که این مانیتور 32 اینچی آنقدر فضای عمودی در اختیار شما قرار می‌دهد که در اکثر مواقع نیازی به اسکرول کردن پیدا نمی‌کنید. همچنین رزولوشن 1440p که در حال حاضر بهترین رزولوشن برای ارائه بالاترین کیفیت و همچنین بهترین عملکرد به حساب می‌آید. علاوه بر این با توجه به خمیده بودن مانیتور شما کاملا محو بازی خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *