بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی بازی Jump Force

معرفی بازی Jump Force

اگر از علاقه‌مندان انیمه و مانگا هستید ، پیشنهاد می کنیم حتما بازی Jump Force را امتحان کنید. این بازی شگفت انگیز توسط Spike Chunsoft ساخته شده و توسط Bandai Namco Entertainment نیز منتشر شده است. در این بخش می خواهیم به معرفی بازی Jump Force بپرد ازیم.

معرفی بازی Jump Force

داستان بازی

خطوطی که دنیای ما را از جهان Jump جدا می‌کنند، کمرنگ شده است و نیروهای شیطانی به دنیای واقعی وارد شده تا بر بشریت حکمرانی کنند. بزرگترین قهرمانان Shonen Jump شامل گوکو، لافی، ناروتو و بسیاری دیگر هستند که باید با هم جمع شوند تا بر نیروهای شیطانی که در دنیای Jump حضور دارند، پیروز شوند.

هنگامی که دنیای واقعی با بسیاری از جهان‌های Shōnen Jump برخورد می‌کند، بشریت مورد حمله ونوم‌ها قرار می‌گیرد که ارتشی از افراد شرور هستند که ذهن آنها توسط رهبرانی با نام‌های کین و گالنا کنترل می‌شود. به منظور مبارزه با آنها، بسیاری از قهرمانان به Jump Force تحت رهبری گلاور و هوش مصنوعی او Navigator جذب می‌شوند.

شروع بازی Jump Force به این صورت است که میدان تایمز توسط Frieza و گروهی از ماموران تحت نظر او به نام ونوم‌ها در حال نابودی است. در این زمان، گوکو برای مبارزه با آنها به صحنه می‌آید و فریزا نیز متوجه حضور شما در بازی می‌شود و زندگی شما را با یک «پرتو مرگ» خاتمه می‌دهد. همانطور که خونریزی می‌کنید، Trunks ظاهر می‌شود و معتقد است که تنها راه نجات زندگی شما تبدیل شدن به یک قهرمان است. این عمل باعث می‌شود تا شخصیت دلخواه خود را بسازید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های فکری برای آیفون

سپس شما در مورد مکعب‌های امبراس (Umbras Cubes) می‌آموزید که یکی از آنها برای احیای شما درونتان قرار می‌گیرد و این قدرت را به شما می‌دهد تا مانند یک شخصیت انیمه بجنگید، اما افراد شرور نیز همین کار را می‌کنند تا بتوانند یک ارتش از موجوداتی به نام ونوم را ایجاد کنند. در ادامه، ترانکز و گوکو شما را به پایگاه امبراس می‌برند که در آنجا با لافی و ناروتو و همچنین گلاور آشنا می‌شوید. گلاور رهبر Jump Force است که گروهی هم از قهرمانان متشکل از کمیک‌های Jump و هم از دنیای واقعی است و تلاش دارند تا تهدیدهای ونوم‌ها را متوقف کنند. سپس از شما دعوت می‌شود که به دلیل قدرت جدیدی که دارید، به آنها بپیوندید. در همین حال، افراد شرور کین و گالنا در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد یک ارتش بزرگ ونوم‌ها برای نابودی دنیای واقعی هستند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Super Stickman Heroes Fight

گیم پلی بازی

شما در ابتدا یک مبارز اولیه و سپس دو شخصیت دیگر را انتخاب خواهید کرد تا در هر زمانی در طول جنگ با آنها مبارزه کنید. با کمال تعجب، هر سه مبارز شما یک نوار سلامتی مشترک دارند، بنابراین تغییر مبارزان به منظور زنده ماندن بیشتر در طول جنگ نبوده و بیشتر به شما امکان می‌دهد تا از ترکیب‌های جالب مبارزاتی استفاده کنید. در کل می‌توان گفت که بازی Jump Force پیچیده و سخت نیست. گیم پلی اولیه نشان می‌دهد که این یک بازی جنگی جالب است و مکانیک بازی فاقد پیچیدگی‌های جنگی است. هر دکمه روی کنترلر برای انجام حرکات مختلف است که در طول جنگ می‌توانید از آنها استفاده کنید. البته این بدان معنا نیست که فرصتی برای مشارکت بیشتر وجود نخواهد داشت. مکانیک‌های پیشرفته در طول بازی باعث می‌شود بازیکنان به مبارزات به صورت جدی‌تر نگاه کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *