بازی و سرگرمی

معرفی بهترین موس های گیمینگ 2021

بهترین موس های گیمینگ 2021

یک موس خوب برای هر گیمری مهم‌ترین قسمت یک رایانه شخصی محسوب می‌شود. این ابزار وظیفه اجرای اغلب اعمال هر بازی را بر دوش دارد، و هر عملی که با موس انجام می‌گیرد نیاز به دقت زیادی در استفاده از نشانگر دارد. در این بخش می خواهیم بهترین موس های گیمینگ 2021 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین موس های گیمینگ 2021 را بشناسید

Razer DeathAdder Elite

Razer Deathadder مدتهاست به عنوان یکی از مشهورترین موسهای بازی در جهان شناخته می شود. همانطور که گفته شد ، Deathadder Elite دارای یک سنسور PixArt PMW 3389 نوری سفارشی است. در اصل توسط PixArt در ارتباط با Logitech طراحی شده است. به لطف این سنسور ، این موس در بازی فوق العاده دقیق و سریع عمل می کند. تاخیر صفر و یا لرزش وجود ندارد و با حداکثر 16000 CPI و به لطف نرم افزار Razer’s Synapse غیرممکن است که این موس را برای همه بازی های خود به درستی تنظیم نکنید.

Logitech G502 Lightspeed

موس سبک و محبوب Logitech G502 Lightspeed البته اگر می توانید قیمت آن را هضم کنید ، سلاحی خارق العاده برای نبردهای شما است. G502 Lightspeed با داشتن ویژگی های برتر ، مانند وزن اضافی سفارشی ، برتری را برای شما به دست می آورد.G502 Lightspeed با سنسور Hero با CPI و بهره وری بالا و تعداد دکمه های قابل برنامه ریزی زیاد ، برای هر سبک بازی مناسب است. شکل آن زیبا و راحت است و برای سبک تیراندازی اول شخص ساخته شده است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی بازی The Iron Man VR

علاوه بر اتصال به کامپیوتر خود با یک دانگل بی سیم ، می توانید آن را به گونه ای تنظیم کنید که هرگز مجبور نباشید G502 Lightspeed را به کابل وصل کنید حتی برای شارژ کردن. با پد شارژ بی سیم Logitech G Powerplay ، ماوس همیشه شارژ می شود تا زمانی که پد به پورت USB وصل باشد.

Razer DeathAdder V2 Pro

DeathAdder V2 Pro از پیشرفته ترین سنسور نوری Razer استفاده می کند که حتی در CPI بالا نیز در بازی عالی عمل می کند. دکمه های آن حساسیت ویژه ای دارند. DeathAdder V2 Pro با توجه به قیمت سنگین 130 دلاری ، رقابت سختی را تجربه می کند.

Corsair Katar Pro XT

اگر می خواهید یک ماوس مخصوص بازی و خوش قیمت داشته باشید ، Corsair Katar Pro XT بهترین موس مخصوص بازی برای شماست. فقط با 2.68 اونس وزن ، یک ماوس سبک است که برای گیم های طولانی بسیار مناسب است و می توانید به سرعت آن را تنظیم کنید. این ماوس با وجود قیمت ارزان پوسته ای زیبا و دو شکل دارد. Katar Pro XT پر زرق و برق ترین و منحصر به فردترین ماوس موجود نیست اما یک همراه قابل اعتماد در بازی ها خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
تولید Xbox One X و Xbox One S دیجیتال متوقف شد

Corsair Ironclaw RGB

موس بی سیم Corsair Ironclaw RGB (به صورت سیمی هم موجود است) بهترین موس مخصوص بازی سال 2021 برای کسانی است که دارای دستهای بزرگ هستند. این بزرگ ترین ماوس در لیست ما است که 3 اینچ اندازه دارد و برای کف دست راست آنقدر راحت است که ما آن را دستکش چرمی لقب داده ایم. این موس دارای سنسور نوری Pixart PMW3391 با CPI بالا 18000 است و همچنین دارای بالاترین رتبه IPS در حدود 450 است. این موس با 4.59 اونس وزن ، یک موس سبک وزن نیست برای گیمرهای سریع مناسب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *