بازی و سرگرمی

معرفی بهترین هدست های گیمینگ 2021

بهترین هدست های گیمینگ 2021

استفاده از این تجهیزات گیمینگ، تجربه بهتری برای کاربران ارائه می‌دهد. یکی از فاکتورهای حیاتی برای هر گیمری بهره‌مندی از بهترین و با‌کیفیت‌ترین صدای ممکن است. در این بخش می خواهیم بهترین هدست های گیمینگ 2021 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین هدست های گیمینگ 2021 را بشناسید

TSCO TH 5127

تسکو هم یکی دیگر از برند‌هایی است که برای خرید هدستی با قیمت مناسب می‌توانید روی آن حساب باز کنید. مدل پیشنهادی ما از این برند، TH 5127 است که از روی ظاهر آن هم می‌توان متوجه شد که برای مصارف گیمینگ ساخته شده است. این هدست گیمینگ با داشتن هدبند از جنس PVC و قابل تنظیم که در آن از چرم هم استفاده شده، تجربه راحتی در استفاده‌های طولانی‌مدت ارائه می‌دهد و حتی میکروفون آن هم قابل تنظیم است.

بد نیست اشاره کنیم که تسکو کلید‌های مخصوصی هم برای قطع کردن میکروفون و کم و زیاد کردن صدای خروجی از هدست گیمینگ در نظر گرفته تا به‌راحتی ازطریق آن‌ها بتوانید این هدفون تسکو را کنترل کنید. کابل هدفون بازی TSCO TH 5127 هم از جنس کتان است که مزیت آن، دوام بالاتر نسبت به کابل‌های نازک معمولی است. در مجموع TH 5127 تسکو هدستی است که با قیمت مناسب، ویژگی‌هایی ارائه می‌دهد که می‌توانند تجربه خوبی از بازی کردن به‌ارمغان بیاورند.

A4TECH HS-19

اگر نمی‌خواهید هزینه زیادی برای هدست گیمینگ کنید، برند‌هایی چون A4 Tech و Tsco بهترین انتخاب‌های شما خواهند بود. هدست HS-19 از شرکت ای ۴ تک، محصولی با قیمت بسیار مناسب است که البته برای بازه قیمتی خود، جزو بهترین هدفون های گیمینگ است و البته که میکروفون آن هم چه برای ضبط صدا و چه در بازی‌های آنلاین، عملکرد راضی‌کننده‌ای دارد. یکی از مزیت‌های اصلی این هدست گیمینگ داشتن گوشی‌های نسبتا بزرگ است و وزن بسیار کم است که باعث خواهند شد در طولانی‌مدت هم بتوانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. طول کابل دو متری و داشتن خروجی‌های صدا و میکروفون، HS-19 را به هدستی با قیمت بسیار مناسب تبدیل می‌کنند که می‌تواند برای مصارف مختلف از جمله بازی کردن و گوش دادن به موسیقی گزینه خوبی باشد.

این مطلب را هم ببینید
بازی موبایلی Tomb Raider Reloaded معرفی شد

Rapoo VH150

برند چینی رپو در سال‌های اخیر به‌خوبی پایش را به بازار محصولات گیمینگ باز کرده و در زمینه‌هایی چون هدست گیمینگ ماوس و کیبورد گزینه‌های خرید خوبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. مزیت اصلی محصولات رپو، قیمت مناسب آن‌ها در مقابل کیفیتی است که ارائه می‌کنند. هدست Rapoo VH150 این شرکت، یکی از بهترین هدست های گیمینگ برای خرید با قیمت مناسب است که می‌تواند هم نیاز‌های شما را در زمینه بازی‌های ویدیویی و هم برای تماشای فیلم یا گوش دادن به موسیقی جوابگو باشد.

این هدست دارای دو جک ۳.۵ میلی‌متری برای میکروفون و صدا و یک USB است که برای تأمین انرژی نورپردازی هدست گیمینگ استفاده می‌شود؛ بله اگر شما هم دوست دارید هدست‌تان نورپردازی داشته باشد، هدست رپو VH150 این نیاز شما را هم برطرف خواهد کرد؛ هرچند که نورپردازی این هدست حالتی ساده دارد. Rapoo VH150 از حیث صدا، در فرکانس‌های میانی و بالا کیفیت خیلی خوبی ارائه می‌دهد و کیفیت میکروفون آن هم برای صحبت در حین بازی یا ضبط صدا قابل قبول است.

Asus TUF Gaming H3

در بین بهترین هدست های گیمینگ، هدست ارزان قیمت، اما خوش صدای ایسوس از نظر راندمان صدا در رده‌ی محصولات گران‌قیمت‌تر، اما از نظر کیفیت ساخت در رده‌ی محصولات متفرقه و با کیفیت معمولی قرار می‌گیرد. درایورهای ۵۰ میلی‌متری، جک ۳.۵ میلی‌متری و وزن ۲۹۴ گرمی از مشخصات این مدل هستند. این هدست به راحتی می‌تواند بخش قابل توجهی از گیمرها را در انواع بازی‌ها راضی کند، اما تنها نقطه ضعف آن، کیفیت ساخت و نحوه‌ی اتصال قطعات مختلفش به یکدیگر است که به آن عدمِ استفاده از کابل مستحکم با روکشِ بافته شده را هم باید اضافه کرد.

این مطلب را هم ببینید
بررسی بازی ولورانت (Valorant)

Logitech G332 Gaming

در بین هدفون های مخصوص بازی لاجیتک، G332 هدست رده پایینی است که برای گیمرهای کم بودجه ساخته شده، ولی در عین حال صدای خوبی نیز عرضه می‌‌کند و برای طیف بیشتری از کاربران قابل تهیه است. بدنه‌ی پلاستیک این هدست ممکن است کم‌کیفیت جلوه کند، اما دوام مناسبی دارد و برای کاهش قیمت هم خبری از امکانات مدل‌های گران‌قیمت و پر زرق و برق در آن نیست.

مزیت دیگر این هدست سازگاری با پی‌سی و انواع کنسول‌های نسل قبلی است و تنها یک جک صدای ۳.۵ میلی‌تری دارد. استفاده از درایورهای ۵۰ میلی‌متری باعث شده که بر خلاف ظاهرش صدای نسبتا خوبی تولید کند. فرکانس‌های رده میانی در این مدل بازتولیدِ خوبی دارند و شفاف پخش می‌شوند، اما افکت‌های صوتی، ضربِ انفجاری مورد انتظار را ندارند و فرکانس‌های بالا هم کم اثر و گم هستند. در مجموع عملکرد آن در بازی‌های شوتر و اکشن قابل قبول است. در عین حال این هدست نشتی صدا ندارد و صداهای محیطی را هم به شکل مناسبی از گوشِ کاربر دور نگه می‌دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *