اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین میکروفن‌های USB برای ضبط پادکست و استریم

بهترین میکروفن‌های USB برای ضبط پادکست

ساخت پادکست به سرعت به یک بازاریابی محبوب در بسیاری از صنایع تبدیل شد. یکی از مهم ترین ابزارها برای انجام این کار ، داشتن یک میکروفون مناسب است. محبوبیت میکروفون های USB طی دهه گذشته منفجر شده است. در این بخش قصد داریم بهترین میکروفن‌های USB برای ضبط پادکست و استریم را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین میکروفن‌های USB برای ضبط پادکست و استریم

میکروفن Blue Yeti

مدل Blue Yeti Nano یکی از نمونه‌های ارزان‌قیمت محسوب می‌شود که متأسفانه در بازار ایران موجود نیست. این میکروفن طراحی کوچکی در مقایسه ‌با مدل Blue Yeti دارد و در دسته‌ی میکروفن‌های کمتر از ۱۰۰ دلار جای می‌گیرد. بلو یتی نانو برای کاربران تازه‌کار انتخابی عالی محسوب می‌شود تا اولین تجربه‌های استریم خود را با آن رقم بزنند. ابعاد کوچک و وزن سبک با وجود طراحی فلزی، مدل نانو را به انتخابی عالی برای افرادی تبدیل می‌کند که قابلیت حمل را به‌ عنوان اولویتی مهم در نظر دارند. مدل نانو دو الگوی ضبط یک‌جهته و فراگیر دارد.

این مطلب را هم ببینید
بهترین موس پدها برای گیمرها و کاربران عادی

Rode NT USB

این میکروفن پنج‌ولتی با الگوی ضبط صدای یک‌جهته‌، پاسخ‌گویی فرکانس ۲۰ تا ۲۰ هزار هرتز را به کاربر ارائه می‌کند. از قابلیت‌های حرفه‌ای میکروفن هم می‌توان به کنترل میکس روی خود تجهیز، محافظ پاپ، سه‌پایه و اتصال هدفون بدون تأخیر اشاره کرد. کاربرانی که به‌دنبال کیفیت درخورتوجه استودیویی در پادکست خود هستند، Rode را به‌عنوان یکی از گزینه‌های مهم مدنظر قرار می‌دهند که البته به پرداخت هزینه‌ای بیشتر از دیگر مدل‌ها نیاز دارد.

BOYA BY-PM700

کاربرانی که به‌دنبال ضبط پادکست‌های گروهی و با محوریت گفت‌وگو هستند، گزینه‌های متعددی از این برند را در بازار می‌بینند که نمونه‌ی BY-PM700 یکی از میکروفن‌های برتر محسوب می‌شود. میکروفن پنج‌ولتی بویا که در خانواد‌ی کندانسور قرار می‌گیرد، الگوهای ضبط متنوعی دراختیار کاربران قرار می‌دهد. این میکروفن به‌راحتی از سیستم‌عامل ویندوز و مک پشتیبانی و با طراحی مناسب پایه، به‌راحتی نیازهای پادکست گفت‌وگومحور را برطرف می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ TUF Gaming VG289Q1A ایسوس معرفی شد

Rode NT-USB Mini

شرکت سازنده در این میکروفن از پایه‌ی مغناطیسی استفاده کرده است که آن را برای قراردادن روی میز مناسب می‌کند. اگرچه رابط USB-C میکروفن مینی با اکثر لپ‌تاپ‌های مدرن هماهنگی دارد، شاید برای برخی از کاربران نیاز به خرید تبدیل را ایجاد کند. میکروفن Rode NT-USB Mini در بازارهای بین‌المللی به‌نام Run NT USB Mini هم شناخته می‌شود و قیمت ۱۳۹ دلاری دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *