اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین میکروفون های گیمینگ موجود در بازار

بهترین میکروفون های گیمینگ

اگر یک گیمر حرفه ای باشید می دانید که داشتن یک میکروفون گیمینگ مناسب می تواند پکیج تجهیزات گیمینگ شما را تکمیل کند.  به عنوان یک استریمر، صدای شما باید در هنگام پخش زنده بازی کاملا واضح باشد و همچنین برای صحبت کردن با سایر بازیکنان نیز هیچ مشکلی وجود نداشته باشد. بنابراین می بایست بهترین میکروفون های گیمینگ موجود در بازار را بشناسید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

بهترین میکروفون های گیمینگ موجود در بازار را بشناسید

بلو مدل Yeti X

یک میکروفون حرفه ای کیفیت صدایی عالی را ارائه کرده و به یک نمایشگر LED برای نمایش بلندی صدا مجهز است. بعلاوه، میکروفون گیمینگ بلو مدل Yeti X به لطف نرم افزار Blue Voice این امکان را به شما می‌دهد که فیلترهای مختلف و حتی فیلترهای اختصاصی خود را به صدایتان اضافه کرده و در موقعیت‌های مختلف از صداهای متفاوت استفاده کنید.

HyperX Quadcast

بهترین میکروفون های گیمینگ

اگر به دنبال یک میکروفون ارزان قیمت در عین حال باکیفیت هستید ، HyperX Quadcast گزینه مناسبی می باشد.  درحالی که کیفیت صدای این میکروفون به پای میکروفون‌های بلو نمی‌رسد، این محصول ویژگی‌های دیگری را شامل می‌شود که این مورد را جبران می‌کند. به عنوان مثال، هایپر ایکس کوادکست به نوعی شوک مانت داخلی مجهز است که می‌تواند از تاثیر گذاشتن هرگونه لرزش روی استریم جلوگیری کنید. ویژگی کاربردی دیگر این میکروفون تعبیه دکمه بی صدا کردن لمسی در بالای آن است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین پاوربانک ها در سال 1400

NT USB

یک محصول دیگر با برچسب قیمتی ارزانتر تجربه مشابه میکروفن‌های استودیو را برای شما فراهم می‌آورد. کیفیت صدای این دستگاه بی نظیر بوده و نویز گیر به کار رفته بر روی آن نیز به خوبی سبب محدودسازی صداهای مزاحم می‌شود. البته علیرغم اینکه Rode NT USB تنها از یک الگوی قطبی کاردیوید پشتیبانی می‌کند، اما کیفیت صدای این دستگاه که چیزی از میکروفون‌های استودیو کم ندارد به خوبی می‌تواند این نقطه ضعف را جبران کند؛ به ویژه اینکه قیمت NT USB بسیار از میکروفون‌های استودیو ارزانتر است.

ریزر مدل SEIREN X

این میکروفون درجه یک از برند خوشنام ریزر، با مجهز بودن به شوک مانت قابلیت این را دارد که از تاثیر لرزش‌های احتمالی بر روی پادکست و استریم جلوگیری کند. البته شاید میکروفن گیمینگ ریزر مدل SEIREN X کمی در حذف نویزهای اضافی محیط ضعیف عمل کند و انتقادهایی در این بخش به آن وارد باشد، اما قیمت مناسب و کیفیت صدای بالای این دستگاه به خوبی این ضعف را خواهند پوشاند.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات کامل رندرها و قیمت گلکسی M23 پیش از رونمایی فاش شد

بلو مدل Yeti USB

این میکروفون گیمینگ برای پخش استریم و پادکست انتخابی بسیار مناسب محسوب ‌می‌شود. این میکروفون به چهار الگو قطبی مختلف مجهز بوده و از همین رو از سازگاری بالایی برخوردار است. میکروفون گیمینگ Yeti USB همچنین علیرغم قیمت مناسب امکاناتی مانند دکمه بی‌صدا، کنترل صدا و زمان واقعی مانیتورینگ را ارائه می‌کند.

AntLion ModMic

اگر جزء افرادی هستید که به ضبط استریم و پادکست بر روی میز کار خود علاقه‌ای ندارید، میکروفون وصل شدنی AntLion ModMic بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این میکروفون همانند میکروفون پیش‌فرض هدفون به کنار آن متصل شده، اما کیفیت صدای متفاوتی را ارائه می‌کند. البته کیفیت صدای این میکروفون به پای میکروفون های ثابت نمی‌رسد، اما برخلاف بسیاری از میکروفون‌های کوچک که کیفیت صدای مطلوبی ندارند، کیفیت صدای AntLion ModMic قابل قبول است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *