تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

کامپیوترهای گیمینگ جدید Omen اچ پی رونمایی شدند

کامپیوترهای گیمینگ جدید Omen

اچ پی یکی از قدیمی‌ترین برندهای دنیای فناوری بوده که تاریخچه‌اش، با شکل گرفتن مرکز فناوری امروز جهان یعنی سیلیکون‌ولی گره خورده است. این کمپانی از جایگاه خوبی در دنیای فناوری و تولید کامپیوترها و لپ تاپ های باکیفیت برخوردار است. کامپیوترهای گیمینگ جدید Omen اچ پی محصولات جدید این برند خوشنام هستند که به تازگی رونمایی شده و مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل می باشند.

کامپیوترهای گیمینگ جدید Omen اچ پی

طراحی این کیس‌ها در مقایسه با گذشته بهبود یافته، البته هنوز اچ‌پی برای آن‌ها چراغ‌های LED درنظر گرفته که می‌توانید رنگ آن‌ها را تغییر دهید. علاوه بر زیبایی، تغییرات در طراحی باعث مدیریت بهتر دمای قطعات این محصولات نیز می‌شود. در حالی که بدنه این کامپیوترها به رنگ مشکی است، کاربران به پنل‌های شیشه‌ای و همچنین یک فن همراه با چراغ در جلوی کیس دسترسی دارند.

کامپیوترهای گیمینگ جدید Omen

رایانه‌های رومیزی گیمینگ جدید اچ‌پی برای سال ۲۰۲۰ نام‌گذاری جالبی دارند. نام هر رایانه به حجم فضای داخلی کیس آن اشاره می‌کند؛ این یعنی HP Omen 25L ظرفیتی معادل ۲۵ لیتر و HP Omen 30L ظرفیتی معادل ۳۰ لیتر دارد. این رویکرد نام‌گذاری اچ‌پی در نوع خود منحصربه‌فرد است و کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. هر دو رایانه کیس زیبایی دارند که به رنگ مشکی مزین شده‌اند. باوجوداین، اگر کاربر تمایل داشته باشد می‌تواند مدل پیشرفته‌تر رایانه‌ها را با صرف هزینه‌ی بیشتر تهیه کند. این مدل‌ها اجزایی اضافی نظیر پنل کناری شیشه‌ای و فن مجهز به نورپردازی در بخش جلویی دارند.

این مطلب را هم ببینید
چگونگی تماشای لایو اینستاگرام در کامپیوتر

اچ‌پی اومن 25L با قیمت پایه ۸۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد که البته با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توانید به نسخه‌های قدرتمندتر این دستگاه دست پیدا کنید. در مدل پایه امکان سفارش پردازنده اینتل Core i5-10400 یا AMD Ryzen 5-3500 برای کاربران وجود دارد. در بخش کارت گرافیک نیز اچ‌پی برای شما دو گزینه را درنظر گرفته و می‌توانید از میان انویدیا GeForce GTX 1650 و AMD Radeon RX 5500 یکی را انتخاب کنید. این دستگاه همچنین به ۸ گیگابایت رم DDR4 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD وسترن دیجیتال بلک مجهز شده. انرژی موردنیاز این سیستم توسط یک پاور ۵۰۰ واتی کولر مستر تامین می‌شود.

اگر تمایل داشته باشید از طریق رایانه‌ی خود بازی‌های ویدئویی با تنظیمات گرافیکی متوسط انجام دهید، سخت‌افزار مدل پایه‌ی اچ‌پی اومن ۲۵ ال می‌تواند به‌خوبی کار شما را راه بیندازد؛ اما اگر به‌دنبال اجرای جدیدترین بازی‌های روز دنیا با بهترین تنظیمات گرافیکی هستید، به حافظه‌ی ذخیره‌سازی، رم بیشتر، پردازنده‌ی گرافیکی قدرتمندتر و پاور قدرتمندتری نیاز پیدا خواهید کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین نرم افزارهای میکس آهنگ برای کامپیوتر

مدل گران‌تر اچ‌پی اومن 30L به پردازنده اینتل Core i7-10700K، کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX 2080 Super، حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده و قیمتی برابر با ۱۹۹۹.۹۹ دلار دارد. منبع تغذیه این مدل نیز در مقایسه با نسخه‌های دیگر بهبود پیدا کرده و کاربران به کولر مستر ۷۵۰ واتی پلاتینیوم دسترسی پیدا می‌کنند. کامپیوترهای گیمینگ جدید اچ‌پی از امروز به فروش می‌رسند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *