مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین ماوس های 2020

بهترین ماوس های 2020

اگر روزانه زمان زیادی را جلوی کامپیوتر سپری می کنید، بی شک می دانید که یک موس چطور می تواند روی کیفیت کار شما تاثیر بگذارد و یا برعکس شما را خسته و کلافه کند. استفاده از یک موس مناسب و با کیفیت می تواند در عملکرد شما تاثیر چشمگیری داشته باشد. پس اگر می خواهید بهترین ماوس های 2020 را بشناسید ، با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین ماوس های 2020 را بشناسید

Razer Deathadder Elite

بهترین ماوس های 2020

این موس همه کاره از قیمت مناسبی برخوردار است و برای بازی و کارهای روزانه عالی است و انتخاب خوبی برای همه افراد است. البته برای افراد چپ‌دست گزینه خوبی نیست. این ماوس ریزر دارای ویژگی فوق‌العاده‌ای است که با آن هم می‌توانید در بازی دشمنانتان را بکشید و هم در صفحه گسترده (spreadsheet) کار کنید.

Deathadder Elite دارای حساسیتی تا DPI 16000 است، اما نکته مهم‌تر کاملاً قابل تنظیم بودن آن است. به این معنی که فارغ از این که چه سبکی از کنترل ماوس را ترجیح می‌دهید، می‌توانید Elite را با خواست خود منطبق کنید.

Logitech MX Master 3

اگر به دنبال موس بیسیم هستید ، پیشنهاد می کنیم این گزینه را از دست ندهید. زیرا دقیق و سفارشی‌سازی آن راحت است و با یک بار شارژ ماه‌ها برای شما کار می‌کند. با وجود قابلیت استفاده همزمان توسط چندین رایانه شخصی، داشتن USB-C برای شارژ ، امکان شخصی‌سازی نرم افزار و ماندگاری بالای باتری، ماوس بی سیم MX Master 3 تقریبا بی‌نقص است. این ماوس برای افراد راست‌دستی که یک ماوس بی‌سیم و راحت بدون ویژگی‌های غیرضروری بازی می‌خواهند مناسب است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین سایت های تغییر سایز عکس بدون افت کیفیت

یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت آن، قابلیت جفت شدن با حداکثر سه سیستم جداگانه به‌طور همزمان است، بنابراین اگر مرتب از دسکتاپ به لپ‌تاپ خود سوییچ می‌کنید، این ماوس عالی است.

Steelseries Rival 710

بهترین ماوس های 2020

این موس دارای کلیه ویژگیهای مدرن می باشد. با پشتیبانی DPI تقریبا 16000 و نمایشگر کنار آن می‌توان ادعا کرد که Steelseries Rival 710 کاملا اورکیل است. اما این‌طور نیست. این موس بازی تقریباً همه کاری انجام می‌دهد. سنسور TrueMove3 به‌کار رفته در آن یکی از بهترین مواردی است که ما تاکنون مورد آزمایش قرار داده‌ایم، گرچه حساسیتش بیش از حد مورد نیاز است اما در تمام این محدوده بسیار دقیق است.

سوئیچ‌های مکانیکی این ماوس مقاوم هستند و تا 60 میلیون کلیک دوام می‌آورند، به این معنی که سال‌های بعد هم با شما خواهد بود. آنها همچنین با استفاده از مجموعه نرم افزار Steelseries کاملاً قابل برنامه‌ ریزی هستند، بنابراین می‌توانید باعث شوید هر کاری که می‌خواهید انجام شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش بررسی وضعیت سلامت باتری لپ تاپ در ویندوز 10

Logitech G203 Prodigy

برند لاجیتک یکی از برترین ها در زمینه تولید تجهیزات جانبی کامپیوتر می باشد. موس‌های زیادی با قیمت پایین وجود دارند اما تعداد کمی از آنها دارای کیفیتی نزدیک به Logitech G203 هستند. اگر از چند جا قیمت بگیرید این ماوس در اغلب موارد زیر 40 دلار فروخته می‌شود، در عین حال بسیاری از ویژگی‌هایی را که انتظار دارید در یک موس بازی گران و شیک پیدا کنید ارائه می‌دهد و برای مقرون به صرفه بودن قربانی زیادی نمی‌دهد.

علیرغم قیمت اقتصادی خود، G203 دارای تعداد گزارش‌دهی (polling rate) هزار هرتز برای پاسخ سریع به حرکات شماست و برای کنترل پروفایل آن‌بوردی که با استفاده از نرم افزار بک‌اند Logitech کاملاً قابل تنظیم است یک پردازنده 32 بیتی ARM دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *