مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین بازی های شبیه ساز کامیون برای کامپیوتر

بازی های شبیه ساز کامیون برای کامپیوتر

یکی از انواع بازی های کامپیوتری و موبایلی که طرافداران زیادی را به خود احتصاص داده است ، بازی های رانندگی و اتومبیل رانی می باشد. اگر از علامندان رانندگی با ماشین سنگین هستید ، به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید تا بهترین بازی های شبیه ساز کامیون برای کامپیوتر و گوشی را بشناسید.

بهترین بازی های شبیه ساز کامیون برای کامپیوتر و گوشی

Truck Simulator 3D

این بازی در ایالات متحده آمریکا طراحی شده و دارای یازده شهر ایالات متحده با تصاویر عالی است. همچنین می‌توانید از بین هشت کامیون باورنکردنی، کامیون مدنظر خود را انتخاب کنید. Truck Simulator 3D قطعا یکی از بهترین بازی های شبیه ساز کامیون برای اندروید است که در آن می‌توانید کامیون را به شکلی که دوست دارید، تنظیم کنید. شما به لطف فیزیک واقع‌گرایانه و نقشه آمریکا با شهرهای مهم، تجربه رانندگی واقعی با کامیون را خواهید داشت.

American 3D Truck Driving

بازی های شبیه ساز کامیون برای کامپیوتر

در این بازی شما صاحب یک کامیون باری خواهید بود و باید به ماموریت های مختلفی بروید تا بارها را به انبارهای مختلفی در سطح شهر برسانید. اگر می‌خواهید راننده واقعی آمریکایی باشید، برای بهبود رانندگی باید کامیون خود را ارتقا دهید. هنگامی که بنزین تمام کردید و یا کامیون به تعمیر نیاز داشت، باید در پمپ بنزین‌ها سوخت‌گیری کرده و این کامیون آمریکایی را در ایستگاه‌های خدماتی موجود در بازی، تعمیر کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش مخفی کردن آیکون‌های دسکتاپ در ویندوز ۱۰

Heavy Truck Simulator

Heavy Truck Simulator از جمله بازی های شبیه ساز کامیون است که در آن امکان سفر در مکان‌های شگفت‌انگیز برزیل را با برندهای مختلف کامیون خواهید داشت. در این بازی حتی می‌توانید زمانی را نیز به خوابیدن پس از یک رانندگی طولانی اختصاص دهید. این بازی از گرافیکی با کیفیت عالی برخوردار است که می‌توانید این گرافیک‌ها را متناسب با نیاز خود تنظیم کنید.

Euro (simulator) Truck Evolution

این بازی برای پلتفرم موبایل بسیار مناسب می باشد. بسیاری از کامیون‌های اروپایی با گزینه‌های مختلف سفارشی را می‌توانید انتخاب کنید. علاوه براین، امکان این را دارید تا به مکان‌های شگفت‌انگیزی مانند پراگ، برلین، پاریس، رم، مادرید و… سفر کنید.

Spintires

بازی های شبیه ساز کامیون برای کامپیوتر

اگر از انجام بازی های هیجان اگیز و پرچالش لذت می برید ، Spintires گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. بازی Spintires شما را وادار به رانندگی در جایی خواهد کرد که به راحتی نمی‌توانید آن را به پایان برسانید. این بازی امکان تجربه رانندگی با کامیون را در شرایط سخت و دشوار به شما می‌دهد. البته گفتنی است که بازی دارای کامیون‌های قدرتمند و حاوی بار است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نحوه ایجاد اکانت مایکروسافت در کامپیوتر

UK Truck Simulator

وند کلی بازی همانند سایر بازی‌های گفته شده است، اما تفاوت اصلی آن با سایر بازی‌ها این است که شما برخلاف رانندگی در ایالات متحده یا اروپا، می‌توانید در انگلستان رانندگی کنید. بنابراین در این بازی شما یک راننده کامیون محلی هستید که به‌دنبال شغل رانندگی با کامیون در انگلستان می‌گردید. پس از گرفتن این شغل، شما وظیفه دارید تا محموله‌های مشخص شده را پس از رانندگی در مسافت‌های طولانی و البته پس از تجربه آرامش‌بخشی که رانندگی در جاده‌های زیبای انگلستان به شما می‌دهد، به مقصد برسانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *