مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز

بهترین نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز

گاهی اوقات کامپیوتر شما به قدری کند و سنگین عمل می‌کند که ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد تا بتواند به یکی از درخواست‌های شما پاسخ دهد. در این حالت نیاز است سیستم خود را پاکسازی و بهینه کنید. در این بخش با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز را بشناسید.

بهترین نرم افزارهای بهینه سازی ویندوز را بشناسید

ITL Windows Optimizer

یکی از بهترین برنامه های بهینه ساز ویندوز موجود در بازار، ITL Windows Optimizer می باشد. این برنامه قوی، ابتدا سیستم شما را اسکن می کند. سپس مشکلات احتمالی را رفع می کند. پاکسازی هارد دیسک، شناسایی و تعمیر مشکلات ریجستری ویندوز، حذف حافظه کش، بازیابی مقدار رم از دست رفته از ویژگی های این نرم افزار می باشد. همچنین قابلیت پاکسازی تاریخچه مروگر، برقراری حفاظت آنلاین و مسدود کردن تبلیغات مخرب از دیگر نکات کامل کننده این برنامه می باشند.

این مطلب را هم ببینید
چگونه وب کم کامپیوتر را راه اندازی کنیم؟

Ashampoo WinOptimizer

هدف اصلی برنامه حذف فایل های اضافی و زائد، رفع مشکلات ریجستری و حذف تبلیغات آلوده است. علاوه بر آن با استفاده از ماژول های مختلف، امکان بازیابی حافظه، بهینه سازی مشکلات بوت و.. نیز به آن افزوده می شود.

Piriform CCleaner

با کمک این برنامه می توانید سیستم خود را منظم و تمیز نگه دارید! آپدیت درایور های کامپیوتر و حذف درایور های قدیمی، حذف تاریخچه مروگر ها، حذف تبلیغات ناخواسته، رفع مشکلات رجیستری و.. از ویژگی های این برنامه هستند که سیستم شما را سریعتر و پایدار تر می کند.

Iobit Advanced SystemCare

رابط کاربری ساده و قابل تنظیم برنامه Iobit Advanced SystemCare باعث می شود که به سرعت بتوانید فایل های اضافی را حذف کنید. این نرم افزار بهینه ساز ویندوز که جزو قوی ترین ها میباشد شامل دو نسخه رایگان و حرفه ای است. در نسخه رایگان امکان پاکسازی وجود دارد و در نسخه حرفه ای قابلیت های بیشتر مانند بررسی رجیستری، افزایش عملکرد، بهینه سازی سریع سیستم و.. نیز گنجانده شده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش ویروس کشی کامپیوتر بدون آنتی ویروس

AVG PC Tuneup

بهینه ساز ویندوز AVG PC Tuneup می تواند با یک کلیک عملکرد کامپیوتر شما را در چند ثانیه ارتقا دهد. علاوه بر پاک سازی ها، آگاه کردن از مشکلات موجود در سیستم از دیگر ویژگی های این سرویس است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *