مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی در ویندوز

نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی

با گسترش شبکه های اجتماعی و تمایل افراد برای انتشار تصاویر جذاب و خاص در آن ها ، استقبال از نرم افزارهای ویرایش تصویر نیز افزایش یافته است. جالب است بدانید که شما می توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن تصویر مورد علاقه خود را به یک نقاشی مدرن تبدیل کنید. اگر می خواهید بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی در ویندوز را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای تبدیل عکس به نقاشی در ویندوز را بشناسید

فتوشاپ

تبدیل عکس به نقاشی در فتوشاپ، یکی از هزاران کاری است که شما می‌توانید به کمک این نرم‌افزار قدرتمند انجام دهید. بدون شک در زمینه طراحی گرافیک و ایجاد تغییرات در تصاویر، اولین نرم‌افزاری که به ذهن بسیاری خطور می‌کند، فتوشاپ است. این نرم‌افزار تولید شده توسط شرکت ادوبی، میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان دارد. همچنین ابزارهای گسترده دیگری نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا به کمک آنها بتوانند تصاویر خلاقانه خود را به وجود بیاورند.

این مطلب را هم ببینید
با بهترین نرم افزارهای گرافیکی آشنا شوید

SoftOrbits Sketch Drawer

نرم‌افزار SoftOrbits Sketch Drawer، یک نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی سیاه قلم است. این نرم‌افزار برای تبدیل تصاویر دیجیتال به سیاه قلم کاربرد دارد. اساس کارکرد این نرم‌افزار تبدیل پیکسل‌ها به سیاه قلم است. نرم‌افزار SoftOrbits Sketch Drawer دارای قالب‌های آماده‌ای است که می‌توانید از بین آنها یک نمونه مورد پسندتان را انتخاب کنید و تصویر خود را به کمک آن به نقاشی تبدیل کنید. در سایت نرم‌افزار SoftOrbits Sketch Drawer نیز آموزش‌های زیادی برای کار با این نرم‌افزار وجود دارد.

Akvis Sketch

نرم‌افزار AKVIS Sketch این امکان را در اختیار کاربر قرار می‌دهد تا طیف گسترده‌ای از جلوه‌های مختلف را در عکس‌های دیجیتال به وجود بیاورد. به کمک آن می‌توانید تصویر خود را به یک طرح سیاه و سفید یا یک نقاشی رن روغن تبدیل کنید. این نرم‌افزار الگوریتم‌های بسیار قدرتمندی برای پردازش کامل و دقیق عکس شما دارد و می‌تواند نتیجه بسیار خوبی به شما بدهد. رابط کاربری نرم‌افزار بسیار راحت است و می‌توانید صرفا با چند کلیک نتیجه مورد نظرتان را به دست آورید. امکان تغییر کنتراست رنگ طرح نهایی نیز برای شما وجود دارد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش روشن کردن وای فای لپ تاپ و کامپیوتر به روشهای مختلف

FotoSketcher

برای دانلود نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی برای ویندوز،‌ می‌توانید از نرم‌افزار FotoSketcher نیز استفاده کنید. این نرم‌افزار نیز قابلیت تبدیل عکس به انیمه را دارد و این کار را به راحتی و در زمان کمی انجام می‌دهد. امکان تبدیل عکس به طرح مداد، نقاشی آبرنگ و رنگ روغن در این نرم‌افزار وجود دارد.

Instant Photo Sketch

نرم‌افزار Instant Photo Sketch، یک نرم افزار تبدیل عکس به نقاشی برای ویندوز ۷ است که بسیار حجم کمی دارد و به راحتی امکان تبدیل عکس به نقاشی را برای شما فراهم می‌کند. این نرم‌افزار نسبت به نرم‌افزارهای قبلی که معرفی کردیم ابزار‌های زیادی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و بیشتر در مواقعی که می‌خواهید به سرعت یک کاری را انجام دهید، از آن استفاده می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *