بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Professor Lupo: Ocean

بررسی بازی Professor Lupo: Ocean

اگر از علاقمندان بازی های پازلی با خاصیت ماجراجویانه هستید ، Professor Lupo: Ocean گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. Professor Lupo: Ocean یک دنباله‌ی مستقل برای بازی قبلی همین سری است. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Professor Lupo: Ocean بپردازیم.

بررسی بازی Professor Lupo: Ocean

داستان بازی از این قرار است که شما در یک کشتی فضایی از خواب بیدار می‌شوید که وضعیت آشفته‌ای دارد چون سقوط کرده و در آب شناور شده و موجودات فضایی عجیب و غریبی وارد آن شده‌اند. کشتی فضایی یک هوش مصنوعی به اسم «پلوتو» دارد که شما را راهنمایی می‌کند تا با انجام دادن وظایف‌تان کشتی را تعمیر کنید اما چیزی نمی‌گذرد که متوجه می‌شوید افراد دیگری هم در کشتی حضور دارند بنابراین وظیفه‌ی جدیدی هم به مجموعه‌ی وظایفتان اضافه می‌شود و باید بقیه‌ی خدمه‌ی کشتی را هم پیدا کنید؛‌ شاید آن‌ها بدانند چه اتفاقی رخ داده است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Cookie Run: Kingdom

در هر مرحله‌ی بازی باید درها را به ترتیبی باز و بسته کنید که بتوانید خودتان را به در خروجی برسانید و وارد مرحله‌ی بعدی بشوید اما موانع زیادی هم در این راه روبرویتان قرار دارند از جمله موجودات فضایی متنوعی که هر کدام رفتار مخصوص به خود را دارند و خطر منحصر به فردی برای شما هستند که باید یاد بگیرید چطور از آن‌ها برای اهداف خود استفاده کنید؛ از طرفی هم چون کشتی غرق شده با باز کردن بعضی از درها جریان آب به راه می‌افتد که ممکن است باعث مرگ بشود و باید مراقب آن هم باشید. این را هم اضافه کنم که در طی هر مرحله هم تعدادی فایل سند آبی‌رنگ وجود دارد که باید آن‌ها را هم جمع‌آوری کنید تا اطلاعاتتان کامل بشود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های داستان محور در سال 2020

سختی پازل‌ها متفاوت است و به همین علت هم پازل‌های ساده را تجربه می‌کنید و هم پازل‌های سختی که ممکن است چندین بار شما را تا دم مرگ ببرند. مجموعه‌ی کارهای تعبیه‌شده در گیم‌پلی به کنترل خاصی نیاز ندارد و حرکت کاراکتر و باز و بسته کردن درها صرفا با یک کلیک انجام می‌شود. موسیقی زمینه‌ی بازی کاملا مناسب فضای یک کشتی گم‌شده است و با تم رمزآلود خود شما را به عمق یک داستان اسرار آمیز می‌برد.

نکته‌‌ی مهم درباره‌ی بازی Professor Lupo: Ocean این است که هنوز مدت زمان زیادی از انتشار آن نگذشته و ممکن است ایراداتی در گیم‌پلی آن وجود داشته باشد که هنوز نمی‌دانیم اما فعلا با توجه به مراحلی که تجربه کرده‌ایم می‌توان گفت بازی کیفیت ساخت خوبی دارد و ارزش امتحان کردن را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *