مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای تبدیل فایل WMV به MP4

نرم افزارهای تبدیل فایل WMV به MP4

فرمت WMV فرمتی است که از سوی مایکروسافت برای بسیاری از کدک‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این فرمت در مدیا پلیر ویندوز و بسیاری از برنامه‌های این کمپانی قابل اجرا است اما در سیستم عامل مک یا در آیپد و پلیرهای قابل حمل پخش نمی‌شود. ابزارهای مختلفی برای تبدیل این فرمت وجود دارد. در این بخش قصد داریم به معرفی بهترین نرم افزارهای تبدیل فایل WMV به MP4 بپردازیم.

بهترین نرم افزارهای تبدیل فایل WMV به MP4 را بشناسید

Handbrake

رابط کاربری نرم افزار هَند شِیک طراحی ساده‌ای دارد و امکانات بسیار زیاد برنامه را به شکل منظم و دسته‌بندی شده‌ای در اختیار کاربر قرار می‌دهد و از همین رو نحوه تبدیل فایل های WMV به MP4 در این برنامه کار ساده‌ای است. علاوه بر پشتیبانی از سایر فرمت‌ها، شما در این نرم افزار به ابزارهای زیاد دیگری برای تنظیم فریم ریت ویدیو، افزودن زیرنویس و افکت‌های ویدیویی هم دسترسی دارید.

این مطلب را هم ببینید
روش های آنلاین تبدیل فایل PDF به Excel

MediaCoder

MediaCoder یک نرم افزار کارآمد است که به همراه ویژگی‌های بسیار مختلفی برای تبدیل فرمت فایل‌ها از جمله تبدیل فایل WMV به فایل MP4 عرضه می‌شود. این برنامه شاید در نگاه اول کمی پیچیده به نظر برسد. بیشتر کاربران احتمالا بار اولی که این برنامه را باز می‌کنند این سوال برایشان پیش می‌آید که حالا چگونه فایل WMV را به MP4 تبدیل کنیم؟ ولی پس از اینکه مدتی با آن کار کنید به راحتی می‌توانید از تمامی امکانات آن بهره ببرید. برای مثال با MediaCoder علاوه بر اینکه می‌توانید فرمت فایل‌ها را عوض کنید می‌توانید فایل‌ها را فشرده کنید تا حجم کمتری اشغال کنند.

همچنین هنگام تبدیل فرمت می‌توانید ویدیو را سیاه سفید کنید، حالت کارتونی به آن بدهید و همچنین بیت ریت را هم برای ویدیو و هم برای صدای آن تنظیم کنید. این برنامه یک انتخاب عالی برای تبدیل دبلیو ام وی به ام پی 4 و یا هر فرمت دیگری است ولی شاید برای کاربرانی که برای اولین بار می‌خواهند فرمت فایل‌ها را تغییر دهند مناسب نباشد و بیشتر برای کاربران حرفه‌ای تر به کار بیاید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف نوتیفیکیشن ها در ویندوز ۱۰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *