مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای تبدیل فرمت آهنگ برای ویندوز

نرم افزارهای تبدیل فرمت آهنگ

همان طور که می دانید هر فایل صوتی یک فرمت خاص با یکسری ویژگی های منحصر به فرد دارد. فرمت فایل های صوتی با توجه به کاربرد و سیستم پخش کننده هدف تغییر می کند. بنابراین گاهی ممکن است نیاز داشته باشید تا فرمت فایل صوتی خود را تغییر دهید. در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین نرم افزارهای تبدیل فرمت آهنگ برای ویندوز بپردازیم.

با بهترین نرم افزارهای تبدیل فرمت آهنگ برای ویندوز آشنا شوید

Aiseesoft Total Media Converter

با استفاده از این نرم افزار می توانید به راحتی فرمت‌های مختلف ویدیویی از جمله MP4 و AVI و همچنین 4k، فرمت HD و 3D را به یکدیگر تبدیل کنید. استفاده از آن آسان بوده و از امکانات قدرتمندی برخوردار است. این مبدل همچنین گزینه‌هایی مانند بهبود کیفیت ویدیو و تنظیمات تبدیل صوتی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. می‌توانید مبدل را به صورت رایگان امتحان کنید، اما پس از پایان دوره آزمایشی باید برای استفاده دائمی از آن 49 دلار بپردازید؛ هرچند که با ویژگی‌هایی که این برنامه ارائه می‌دهد، ارزش پولی را که می‌پردازید دارد.

این مطلب را هم ببینید
چند ترفند کاربردی برای ارتقا لپ تاپ قدیمی

Xilisoft Audio Converter 6

با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فرمت های صوتی را به یکدیگر تبدیل کنید. این نرم‌افزار همچنین می‌تواند فایل‌ها را از روی سی دی خوانده و سپس عملیات تبدیل فرمت را روی آن‌ها پیاده کند. قابلیت‌های تبدیل فرمت این برنامه بسیار قابل توجه است. برای تبدیل فرمت، بیت ریت و پردازش فایل‌های صوتی از روی سی‌دی تنها چند کلیک کافی است. طراحی و رابط کاربری Xilisoft بسیار آسان است. این مبدل با 18 فرمت مختلف فایل سازگار بوده و قادر به تبدیل آن‌ها به 16 فرمت مختلف دیگر است. Xilisoft یکی از متنوع‌ترین نرم‌افزارهای مبدل صوتی در فهرست ماست.

MediaHuman Audio Converter

این برنامه رابط کاربری ساده ای داشته و بسیار کاربردی می باشد. فقط فایل صوتی‌ای را که می‌خواهید روی آن تبدیل فرمت انجام دهید بکشید و در محیط نرم‌افزار رها کنید. فرمت خروجی فایل را انتخاب کنید و Media Human از آنجا به بعد بقیه کارها را انجام خواهد داد. این برنامه حتی به شما امکان می‌دهد میزان بیت ریت را قبل از شروع فرآیند تبدیل فرمت تنظیم کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش فعال کردن تم مشکی برای محیط اکسپلورر ویندوز ۱۰

Helium Audio Converter

این نرم افزار رایگان از امکانات زیادی برخوردار است. کار با آن آسان بوده و کافیست پس از نصب نرم افزار تمام کاری که باید انجام دهید این است که فایل/پوشه‌های خود را در برنامه انتخاب کنید. سپس، فرمت موردنظر را مشخص کرده و روی دکمه تبدیل کلیک کنید و تمام شد. همچنین می‌توانید فایل‌هایی را که می‌خواهید تبدیل کنید به محیط نرم‌افزار بکشید و رها کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *