مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای ترکیب فایلهای PDF باهم

نرم افزارهای ترکیب فایلهای PDF

تا چندی پیش فایل های PDF انعطاف زیادی نداشتند و مطالبی که در این فرمت ثبت می شدند چندان قابل ویرایش یا دستکاری نبودند. اما امروزه سطوح دسترسی کاربر به این فایل ها ارتقا یافته است. گاهی اطلاعات مهمی دارید که در چند فایل پی دی اف مختلف قرار گرفته اند و نیاز دارید آن ها را در قالب یک فایل ارائه دهید. در این حالت می بایست بهترین نرم افزارهای ترکیب فایلهای PDF باهم را بشناسید تا از آن ها استفاده کنید.

بهترین نرم افزارهای ترکیب فایلهای PDF باهم کدامند؟

PDFMate Free PDF Merger

یکی از نرم افزارهای رایگان می باشد که به شما اجازه می دهد چندین فایل PDF را با هم در یک فایل ادغام کنید. کاری که باید انجام دهید این است که فایل های PDF مورد نظر را انتخاب کرده سپس دکمه Build را بزنید تا برنامه مستقیما فرایند ترکیب و ادغام فایل ها را انجام دهد و در کامپیوتر ذخیره سازی نماید حتی می توانید روی فایل خروجی رمزگذاری کنید. سرعت ترکیب فایل ها در این نرم افزار بسیار خوب بوده به نحوی که وقت زیادی از شما نمی گیرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل کار نکردن کلید ترکیبی Alt+F4 در ویندوز

PDFsam

نرم افزار رایگان دیگری که به عنوان یک برنامه اوپن سورس شناخته می شود و برای کار با فایل های PDF ساخته شده ، برنامه PDFsam می باشد که از چندین ابزار جهت ترکیب و جداکردن فایل های PDF برخوردار بوده است. برای کار با این نرم افزار باید کلید Add را برای افزودن فایل ها زده و فایل های مورد نظر را انتخاب کنید سپس می توانید فایل ها را طبق سلیقه خود مرتب نمایید بعد از آن روی Run برای شروع فرایند ترکیب و ذخیره سازی کلیک کنید.

Icecream PDF Split & Merge

با این نرم افزار امکان جداسازی و ترکیب فایل های PDF به سادگی برای شما فراهم خواهد شد در ضمن حجم برنامه نیز کم است منتهی بر عکس برنامه های قبلی فقط اجازه ترکیب سه فایل همزمان را به شما می دهد البته با نسخه پرو آن می توانید بدون هیچ قید و بندی بی نهایت فایل همزمان ادغام کنید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین SSD های موجود در بازار ایران رابشناسید

Simple PDF Merger

آخرین نرم افزاری که در این مجموعه معرفی می شود ، برنامه Simple PDF Merger است یک نرم افزار کوچک که کار ترکیب فایل های PDF را برای شما با سرعت و دقت انجام می دهد. در این برنامه نیز طبق معمول باید فایل های مورد نظر را انتخاب کرده و سپس روی کلید Start Merge کلیک کنید و بعد نام فایل را انتخاب نموده و دکمه ذخیره سازی را بزنید تا فرایند ادغام فایل ها شروع شود و در پایان فایل با فرمت PDF را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *