مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

نسخه جدید مایکروسافت اکسل امکان ورود اطلاعات از فایل PDF را میسر می‌کند

نسخه جدید مایکروسافت اکسل

اکسل از جمله کاربردی ترین مجموعه نرم افزارهای Microsoft Office می باشد، اکسل یک نرم افزار صفحه گسترده (Spread Sheet) است، به این معنی که در واقع اکسل جدولی بسیار بزرگ است که کاربر می تواند بنا به نیاز خود برای هر سلول از این جدول داده تعریف کند، فرمول نویسی کند، ظاهر هر سلول را به دلخواه تغییر دهد و یا محدودیت های دسترسی برای هر سلول تعریف کند. نسخه جدید مایکروسافت اکسل امکان ورود اطلاعات از فایل PDF را میسر می‌کند.

ویژگی کاربردی نسخه جدید مایکروسافت اکسل

مایکروسافت اخیرا بیلد جدیدی (Biuld 12905.20000) برای مجموعه‌ی نرم‌افزاری آفیس ویندوز منتشر کرده است. در این آپدیت ، نرم افزار اکسل قابلیت امکان ورود اطلاعات از فایل PDF را ممکن کرده است. برای استفاده از این قابلیت به برگه‌ی Data بروید و سپس روی گزینه‌ی Get Data کلیک کنید. اکنون در بین گزینه‌ها، نشانگر موس را روی From File ببرید تا منو آن باز شود و در این بخش From PDF را انتخاب کنید.

این مطلب را هم ببینید
بهترین نرم افزارهای شناسایی دستگاههای متصل به وای فای

دیگر نکته‌ی جالب به‌روزرسانی جدید مایکروسافت این است که کاربران ازاین‌پس قادر خواهند بود نمایش ارائه‌ی پاورپوینتی خود را با کمک Surface Earbuds کنترل کنند. مایکروسافت سرفیس ایرباد را ۲۳ اردیبهشت عرضه کرد. این گجت شنیداری از ژست‌های حرکتی پشتیبانی می‌کند و حالا با به‌روزرسانی آفیس مایکروسافت، کاربران می‌توانند پاورپوینت خود را از راه دور و با کمک ژست‌های مختلف حرکتی کنترل کنند.

مایکروسافت در توضیح این قابلیت چنین گفته است:

اگر تمایل ندارید از موس استفاده کنید و حین جلسه‌ی ارائه ترجیح می‌دهید برای تأثیر بیشتر حرکت کنید و غالبا نزدیک لپ ‌تاپ خود برای ورق ‌زدن اسلایدها نیستید، با استفاده از Surface Earbuds می‌توانید اسلایدها را ورق بزنید یا با دوبار ضربه‌زدن موسیقی یا ویدئویی را پخش کنید که در اسلایدی نمایش داده می‌شود.

سایر موارد به‌روزرسانی بیلد نیز شامل رفع نقص‌های فنی و باگ‌های نرم‌افزاری در Outlook و Microsoft Word و Visual Basic می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل درگ نکردن موس در ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *