مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین کیبوردهای گیمینگ 2020

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2020

همه می‌دانیم که برخورداری یک کامپیوتر از سخت افزار مناسب مانند گرافیک و پردازنده قدرتمند می‌تواند ویژگی گیمینگ را به خوبی در آن رقم بزند. اگر تصمیم دارید سیستم گیمینگ خود را تکمیل کنید، باید بدانید که کیبورد در اولویت قرار دارد. پس با ما در این بخش همراه باشید تا بهترین کیبوردهای گیمینگ 2020 را بشناسید.

بهترین کیبوردهای گیمینگ 2020

SteelSeries Apex Pro

این کیبورد با نور پس زمینه هوشمند و بسیار جذاب است که شما را به سمت خود می‌کشد. SteelSeries Apex Pro به دلایل مختلف عنوان 5 ستاره ما را بدست آورده که بزرگترین دلیل آن طراحی و ساخت خیره کننده آن و همچنین استفاده از کلیدهای مغناطیسی است.

Razer Huntsman Elite

ریزر یکی از برترین برندهای تولیدکننده تجهیزات گیمینگ در جهان است. اگر به سرعت پاسخ گویی بالا نیاز دارید، این کیبورد به لطف کلیدهای جدید نوری-مکانیکی خود بهترین برای شماست. شرکت ریزر تلاش کرده تا کلیدهای مکانیکی را با سنسورهای نوری در این محصول ترکیب کند و به نظر می‌رسد در این راه موفق بوده است. با توجه به این نکته Huntsman Elite به شما این اجازه را می‌دهد تا عملکرد خود را به سطح بالاتری برسانید و در زمینه سرعت نیز این کیبورد را بهترین در بازار می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نصب افزونه در مایکروسافت اج کرومیوم

Roccat Vulcan 120 Aimo

این کیبورد مناسب افرادیست که زیبایی و جذابیت برایشان اهمیت دارد. ین کیبورد به جای کلیدهای Cherry MX که در اکثر کیبوردهای دیگر در این لیست وجود دارد، از کلیدهای Titan مخصوص شرکت  Roccat استفاده می‌کند که کیفیت و راحتی آن‌ها شما را شگفت زده می‌کند. این کیبورد گیمینگ ترکیبی از بازخورد لمسی شگفت انگیز را به شما ارائه می‌دهد و به راحتی در دل هر گیمری جای خود را باز می‌کند.

Cooler Master MasterSet MS120

کیبورد MasterSet با قیمتی زیر صد دلار، کیبوردی مقرون به صرفه است. کلیدهای این کیبورد بسیار مناسب و بی صدا هستند که شما را کاملا راضی می‌کنند.

Corsair K95 RGB Platinum

این کیبورد با قیمت 159 دلاری‌اش یکی از بهترین کیبوردهای گیمینگ است که  آن را آزمایش کرده‌ایم. اولین چیزی که در هنگام رو به رو شدن با این کیبورد نظر شما را جلب می‌کند بدنه محکم و آلومینیومی آن است. همچنین نور پس زمینه نیز در این کیبورد بسیار جذاب است و طیف رنگی متفاوتی را پشتیبانی می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین ویدئو پروژکتورهای 2020

Razer Huntsman Tournament Edition

درست است که این کیبورد ویژگی‌های زیادی ندارد و همین باعصث شده تا پشت سر رقبای خود قرار گیرد اما عملکرد آن، هم به صورت سیمی و هم به صورت بی سیم باعث می‌شود تا این کیبورد، یک کیبورد پرتابل مناسب برای استفاده‌های شما از جمله گیمینگ باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *