تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

لپ تاپ ریزر بلید پرو 17 با کارت گرافیک RTX 2080 Super معرفی شد

لپ تاپ ریزر بلید پرو 17

ریزر یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه‌ی کم، اعتباری قابل توجه میان کاربران دارد. لپ تاپ ریزر بلید پرو 17 که به تازگی معرفی شده است مجهز به کارت گرافیک RTX 2080 Super می باشد.

لپ تاپ ریزر بلید پرو 17

ریزر بلید پرو 17 (مدل 2020) از لحاظ ظاهری تفاوت چندانی با مدل سال قبل ندارد، اما مطابق با استانداردهای سال جاری میلادی به جدیدترین نسل پردازنده‌های اینتل و پردازشگرهای گرافیکی انویدیا مجهز شده است. ریزر می‌گوید بلید جدید از لحاظ گیمینگ و کارهای تولید محتوا از مدل سال قبل سریع تر است.

لپ‌تاپ Blade Pro 17 با نمایشگر 4K 120Hz برای سازندگان بازی که می‌خواهند رزولیشن بالایی را در ایستگاه کاری خود داشته باشند و صفحه نمایش Full-HD 300Hz برای گیمرهایی که به نرخ فریم بالا نیاز دارند طراحی شده است. این نمایشگرها از آخرین پردازنده‌های دو کمپانی Intel و NVIDIA که شامل نسل دهم پردازنده 8 هسته‌ای Core i7 اینتل با قدرت 10875 هرتز و همچنین پردازنده گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 2080 SUPER می‌باشد استفاده می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر آیکون درایو در ویندوز 10

این لپ تاپ  بسیار جمع‌وجور می‌باشد و با اندازه 78×10.24×15.5 می‌توان این لپ‌تاپ را به راحتی جابه‌جا نمود. ریزر بلید پرو 17 جدید از سیستم خنک کننده Vapor Chamber برخوردار بوده که همانند سیستم خنک کننده سال قبل، مانع از داغ شدن سیستم حین انجام کارهای سنگین می‌شود. ریزر همچنین تغییراتی در کیبورد این مدل داده و همانند مدل جدید ریزر بلید 15 و مدل Blade Stealth، دکمه Shift راست را با طول بیشتری بالای دکمه‌های جهت دار کوچک قرار است. ویژگی اکثر سیستم‌های گیمینگ یعنی نورپردازی RGB نیز همچنان وجود دارد.

لپ‌تاپ Razer Blade Pro 17 اوج کارایی لپ‌تاپ‌های خانواده Razer Blade است، که به شما این امکان را می‌دهد به جای خرید قطعات مختلف و زمان گذاشتن برای نصب یک کامپیوتر خانگی از این لپ‌تاپ استفاده کنند. این لپ‌تاپ با قیمت 2599.99 دلار و یا 2899.99 یورو به بازار عرضه خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
نحوه اضافه کردن فایل PDF به پاورپوینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *