مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای ریموت دسکتاپ

بهترین نرم افزارهای ریموت دسکتاپ

دسترسی از راه دور به رایانه خود یا عیب یابی رایانه دوستان در هنگام بروز مشکل در صورتی امکان پذیر است که نرم افزار ریموت دسکتاپ قوی داشته باشید. برنامه هایی که با نصب آنها در هر دو دستگاه می‌توانید به کمک شناسه اتصال را برقرار کنید. در این بخش لیستی از بهترین نرم افزارهای ریموت دسکتاپ برایتان آورده ایم.

بهترین نرم افزارهای ریموت دسکتاپ را بشناسید

Windows Remote Desktop Connection

مایکروسافت به‌صورت پیش‌فرض ابزاری برای کنترل از راه دور یک کامپیوتر در ویندوز تعبیه کرده که تحت عنوان Windows Remote Desktop Connection در اختیار کاربران قرار گرفته است. درواقع شما بدون نیاز به نصب هیچ نرم‌افزار اضافه‌ای و تنها با استفاده از همین ابزار، قادر خواهید بود به کامپیوترهای دیگر متصل شوید و آن‌ها را از راه دور کنترل کنید. این ابزار دارای محدودیت در کنترل هم‌زمان چند کامپیوتر است و در آنِ واحد، تنها می‌تواند به یک کامپیوتر متصل شود؛ اما از آنجایی که اکثر کاربران نیازی به کنترل هم‌زمان بیش از یک کامپیوتر ندارند، می‌توان آن را نادیده گرفت.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل پرینت در اکسل

AnyDesk

یکی از مشهورترین نرم افزارهای ریموت دسکتاپ که بسیار کاربردی می باشد. این برنامه در انواع نسخه‌های اندروید، ios، مک، ویندوز و لینوکس عرضه شده است که امکان اتصال بین دو دستگاه را فراهم خواهد کرد. وبسایت این برنامه برای ایران در دسترس نیست و برای دانلود آن می‌توانید از سایت‌های دانلود استفاده کنید. اما استفاده از برنامه همچنان برای کاربران ایرانی بدون مشکلی فراهم است.

Chrome Remote Desktop

این ابزار در قالب یک افزونه ارائه شده است. استفاده از مرورگر گوگل کروم برای هر کسی از اهمیت بالایی برخوردار است. بنابراین کمتر کسی را میتوان یافت که از این مرورگر استفاده نکرده باشد. برای همین یک ابزار عالی برای جایگزین تیم ویور در قالب افزونه برای این مرورگر ارائه شده است که با نصب آن روی مرورگر می‌توانید از امکان اتصال به کامپیوتر یا گوشی موبایل دیگر استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی دسکتاپ گیمینگ msi meg infinite x 11th

Splashtop

با استفاده از برنامه نیز می‌توانید کنترل یک کامپیوتر را از راه دور به دست بگیرید و علاوه بر کنترل ماوس و کیبورد، قادر به انتقال فایل نیز باشید. یکی از نکات قوت Splashtop، کیفیت بالای تصویر در انتقال است؛ به‌طوری که در صورت برخورداری از سرعت بالا، حتی می‌توانید بازی‌ها و فیلم‌های خود را نیز از راه دور اجرا و کنترل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *