مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای ضبط صدا برای کامپیوتر

بهترین نرم افزارهای ضبط صدا

ضبط کردن یک صدای باکیفیت با کامپیوتر اگر حرفه ای نباشید بسیار کار دشواری است ، علاوه بر اینکه شما باید از یک میکروفن با کیفیت برای این کار استفاده کنید ، انتخاب نرم افزار مناسب نیز ضروری است. از آنجایی که برنامه های ساخته شده در این زمینه بسیار متنوع می باشند ، قصد داریم تا بهترین نرم افزارهای ضبط صدا برای کامپیوتر را به شما معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای ضبط صدا برای کامپیوتر را بشناسید

WavePad Audio

یک نرم افزار حرفه ای با ویژگی های عالی که شما می توانید به کمک آن صداها را ضبط، برش، کپی و بچسبانید،  سپس افکت های صوتی مانند اکو، تقویت و کاهش نویز را اضافه کنید.

Sound Forge Pro 12

اگر به دنبال یک نرم افزار حرفه ای ضبط صدا هستید ، Sound Forge Pro 12 گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. این نرم افزار دارای رابط کاربر حرفه ای است و به لطف پشتیبانی 64 بیتی، شما می توانید حداکثر عملکرد را در پردازش صوتی به دست آورید. پشتیبانی از افکت های VST3 نیز به شما این امکان را می دهد که از انواع افزونه ها برای تولیدات صوتی استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نحوه نمایش ایمیل های خوانده نشده جیمیل در تب مرورگر

Gilisoft Audio Recorder Pro

این ابزار عالی به سرعت می تواند تبدیل به یک ابزار بسیار تکنیکی برای کاربران حرفه ای شود. قابلیت های آن به شما امکان می دهد تا بسیاری از ورودی های صوتی مانند گفتگو های فوری (اسکایپ، یاهو مسنجر، گوگل Talks)، پخش اینترنتی و صدای ساده را ضبط کنید. شما می توانید از آن برای ضبط صدا و تبدیل آن به MP3، WMA، WAV نیز استفاده کنید. پشتیبانی از چندین کارت صدا به شما اجازه می دهد صدای صاف و خطی را هنگام ضبط به فرمت های مختلف تبدیل کنید.

Presonus Studio

یک استودیوی کامل که تمامی ابزار های لازم از جمله میکس ، مستر ، تنظیم ، ملودی سازی و … برای ساخت یک قطعه کامل را در بردارد. Studio One را می توان جز Daw های مدرن نام برد زیرا در حین سبک بودن و حجم کم نسبت به سایر Daw ها دارای سرعت بالا و کارایی نسبتا مناسبی است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین هدفون‌های داخل گوشی

Audacity

این نرم افزار از رابط کاربری خوبی برخوردار بوده و قابل استفاده برای همگان می باشد به طوری که اگر کار کردن با برنامه های حرفه ای شناخته شده در این زمینه برایتان دشوار است, این برنامه بهترین انتخاب شما خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *