ترفند های کامپیوتری, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آموزش شناسایی فونت استفاده شده در عکس به کمک فتوشاپ

شناسایی فونت استفاده شده در عکس

افرادی که با اینترنت سر و کار دارند، روزانه با تعداد بی‌شماری از تصاویر روبه رو می‌شوند که حاوی متون مختلفی هستند و ممکن است فونت استفاده شده در این متون برای آنان جذاب و زیبا به نظر برسد و بخواهند از آن استفاده کنند. درست مثل وقتی که یک آهنگی را می شنوید ولی اسم آن را نمی دانید. امروزه ابزارهای بسیاری برای تشخیص فونت از روی عکس ارائه شده‌اند. راهکارهای مختلفی برای یافتن نوع فونت این متون وجود دارد که ما در این بخش قصد داریم نحوه شناسایی فونت استفاده شده در عکس به کمک فتوشاپ را به شما آموزش دهیم.

شناسایی فونت استفاده شده در عکس به کمک فتوشاپ

فتوشاپ یک ابزار دقیق برای معرفی نزدیک‌ترین فونت یا شناسایی دقیق فونت‌های به‌کار رفته در تصاویر را دار می‌باشد. که می‌توانید به استفاده از مراحل زیر فونت مورد نظر خود را پیدا کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین برنامه های ویرایش PDF در اندروید

تصویر را در نرم افزار فتوشاپ باز کنید و جعبه انتخابی به عنوان مثال مستطیلی را در اطراف متن مورد نظر برای تجزیه و تحلیل بکشید. Type> Match Font را انتخاب کنید. فتوشاپ لیستی از فونت‌های نصب شده در سیستم شما را که شبیه فونت در تصویر هستند، به شما نشان می‌دهد. پیشنهادات شامل فونت‌های Typekit می‌شوند. شما می‌توانید نمایش فونت موجود برای همگام‌سازی از Typekit را انتخاب کنید تا فقط فونت‌های موجود در رایانه خود را مشاهده کنید.

از نتایج پیشنهاد شده، روی فونت نزدیک به فونت در تصویر کلیک کنید. در مرحله آخر فونت مورد نظر که شباهت بیشتری به فونت تصویر یا نوشته مورد نظر شما را دارد انتخاب کنید. انتخاب دقیق شانس موفقیت شما را بهبود می‌بخشد. قبل از انتخاب محدوده فونت تصویر را درست کنید یا چشم‌انداز تصویر را اصلاح کنید. انتخاب را به صورت متن به متن نزدیک‌تر کنید. همچنین، انتخاب را به یک خط از متن محدود کنید تا به نتایج دقیق‌تر برسید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش قطع دسترسی به اینترنت در ویندوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *