اخبار تکنولوژی

کمک 800 میلیون دلاری گوگل برای مبارزه با کرونا

مبارزه با کرونا

این روزها تقریبا تمامی کشورهای جهان با بحران کرونا درگیر هستند. این بیماری تاکنون آسیب های زیادی به بخش های مختلف هر جامعه وارد کرده است. در این میان برخی کمپانی ها و برندهای معروف سعی کرده اند تا قدمی در راه مبارزه با کرونا بردارند. یکی از آنها گوگل است که براساس اعلانیه مدیرعامل آن این شرکت علاوه بر ۸۰۰ میلیون دلار کمک نقدی، بیش از ۲ میلیون ماسک به مراکز درمانی اهدا می‌کند.

گوگل برای مبارزه با کرونا کمک می کند

گوگل در نخستین اقدام خود، کمکی 250 میلیون دلاری به سازمان‌ جهانی سلامت و سایر سازمان‌های دولتی خواهد کرد. روز جمعه، گوگل طی ارسال بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که برای مقابله با بیماری کرونا ۸۰۰ میلیون دلار به کسب‌وکارهای کوچک و آسیب‌دیدگان کمک می‌کند تا در شرایط بحرانی فعلی قادر به ادامه فعالیتشان باشند. این کمک به‌صورت نقدی و استفاده از حق تبلیغات خواهد بود. ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل دراین‌زمینه گفت:

با وخیم‌تر شدن اوضاع در جهان پس از شیوع بیماری کرونا، جوامع و زندگی‌های بسیاری به خطر افتاده است. برای رفع برخی از این چالش‌ها، امروز اعلام می‌کنیم که بیش از ۸۰۰ میلیون دلار برای کمک به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، سازمان‌های بهداشت و سلامت، دولت‌ها و کارکنان حوزه سلامت که در خط اول مقابله با کرونا قرار دارند، در نظر گرفته‌ایم.

«سوندار پیچای»، مدیرعامل گوگل با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که این شرکت در حال همکاری با تأمین کننده ای به نام Magid Glove & Safety است تا در هفته های آتی تولید ماسک را افزایش دهد. این شرکت همچنین قصد دارد با تبلیغات رایگان و کمک های نقدی، از شرکت های کوچک و متوسط، سازمان های بهداشتی و مؤسسات آموزشی حمایت کند.

این مطلب را هم ببینید
گوگل ادعای ترامپ در مورد سایت تشخیص کرونا را رد کرد

۲۵۰ میلیون دلار دیگر نیز برای سازمان جهانی بهداشت و سازمان‌های دیگر در نظر گرفته شده است تا با تبلیغات مناسب بتوانند در ارائه اطلاعات مفید و افزایش سطح دانش مردم دنیا به کاهش ابتلا به بیماری کرونا کمک کنند. ۲۰۰ میلیون دلار به سازمان‌‌های غیردولتی (NGO) و مؤسسات مالی اهدا می‌شود تا امکان کمک به کسب‌وکارهای کوچک را داشته باشند و مانع ورشکستگی آن‌ها شوند.

گوگل همچنین محدودیت کمک‌های کارکنان خود را از سقف 7,500 دلار به 10,000 دلار افزایش داده است. علاوه براین، گوگل امسال از دروغ اول آوریل صرف می‌کند. به گفته گوگل، هدف آن‌ها روی کمک حداکثری است و برای شوخی کردن فرصت بسیار هست. بنابراین دروغ‌های خود را برای آوریل سال بعد، که قطعاً به مراتب شیرین‌تر از این آوریل خواهد بود نگه دارید.

این مطلب را هم ببینید
تبلت X7 آنر با نمایشگر ۸ اینچی معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *