مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای عکاسی سلفی

بهترین نرم افزارهای عکاسی سلفی

سلفی ، نامی آشنا در دنیای مدرن و امروزی. عکاسی سلفی به یکی از جالب ترین و پرطرفدارترین فعالیت های امروزی تبدیل شده است و نرم افزارها و اپلیکیشن های زیادی در این زمینه ارائه شده اند. در این بخش قصد داریم بهترین نرم افزارهای عکاسی سلفی را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای عکاسی سلفی را بشناسید

Facetune 2

Facetune 2 یکی از بهترین نرم افزار های سلفی است و شما می‌توانید با استفاده از آن عکس‌های خودتان را به سرعت ویرایش کنید. با کمک این نرم افزار شما می‌توانید مشکلات پوستی را به سادگی اصلاح کنید و از ابزارهای روتوش مختلف آن استفاده کنید. با این ابزارها شما می‌توانید مشکلات پوستی را اصلاح کنید، دندان‌ها را سفید کنید، چشم‌ها را روشن کنید، سوژه را میکاپ کنید و…. علاوه بر این، این نرم‌افزار ابزارهای خیلی زیادی برای اصلاح نور، حذف سایه‌ها ناخواسته و Glare و همچنین تنظیم نور و رنگ دارد.

Retrica

رتریکا نیز یکی از بهترین نرم افزارهای سلفی و یک شبکه اجتماعی است که بیش از هزاران فیلتر مختلف در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین از کلاژ سلفی نیز پشتیبانی می‌کند و شما می‌توانید عکس‌های مختلف، ویدیو و فایل‌های گیف را در کنار هم قرار دهید. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید به تصاویر خودتان حاشیه‌نویسی، استامپ زمان، متن و… اضافه کنید. علاوه بر این، شما قادر خواهید بود با کاربران دیگر هم ارتباط برقرار کنید و با ترتیب زمانی نرم‌افزار عکس‌های آن‎‌ها را ببینید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های ویرایش عکس در آیفون

اسنپ چت

اسنپ چت یکی از بهترین برنامه‌ها برای گرفتن سلفی‌های زیبا است. این نرم افزار از لنز، فیلتر و هزاران قابلیت دیگر مثل Bitmoji سه بعدی پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید پس از گرفتن یک عکس به آن لنز، Bitmoji، متن و… اضافه کنید، آن را با دوستان خودتان به اشتراک بگذارید و برای آن تایمر قرار دهید تا پس از مدتی حذف شود. با استفاده از این نرم افزار سلفی رایگان شما می‌توانید تمام عکس‌های خودتان را ذخیره کنید و در شبکه‌‎های اجتماعی به اشتراک بگذارید. همچنین با استفاده از قابلیت چت می‌توانید با دوستان خودتان ارتباط برقرار کنید

Youcam Perfect

در صورتی که دوست دارید سلفی‌های خیلی خوبی داشته باشید، YouCam Perfect بهترین گزینه برای شما است. این نرم افزار یکی دیگر از بهترین نرم افزارهای سلفی است که شما با استفاده از آن می‌توانید عکس و ویدیوهای خودتان را ویرایش کنید. با استفاده از این نرم افزار شما امکان استفاده از Automatic Decoration را دارید که ظاهر خیلی خوبی به عکس‌های شما می‌دهد. در این نرم افزار شما می‌توانید نقص‌های پوست را برطرف کنید، چشم‌ها را بزرگتر نشان دهید و پف زیر چشم‌ها را از بین ببرید. این اپ تمام چیزهایی که برای گرفتن یک سلفی خوب نیاز دارید مثل فیلتر، استیکر، کلاژ، فونت، افکت‌های مختلف و… را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش عددگذاری اتوماتیک در اکسل

AirBrush

در صورتی که به دنبال عکس‌های سلفی خوب هستید، Airbrush بهترین گزینه برای شماست. با استفاده از این اپ شما می‌توانید با رفع نقص‌های پوست، سفید کردن دندان‌ها، اصلاح تون پوست و… بهترین سلفی‌های ممکن را از خودتان بگیرید. با این وجود بهترین نقطه قوت این نرم افزار سلفی این است که شما می‌توانید تمام قابلیت‌های نرم‌افزار را به صورت دستی تغییر دهید. همچنین این اپ فیلترهای زیادی دارد و به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های خودتان را در شبکه‌های اجتماعی مختلف آپلود کنید.

Cymera

Cymera بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال یک ویرایشگر عکس همه کاره و قابلیت‌های زیباکننده‌ی دوربین هستند. این نرم‌افزار می‌تواند صورت شما را اصلاح کند و به شما امکان اصلاح ترکیب عکس را می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *