مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای فشرده سازی فیلم در سال 2020

بهترین نرم افزارهای فشرده سازی فیلم

همانطو که قطعا می دانید ویدیو ها جزو رسانه هایی هستند که حجم بالایی دارند. کیفیت فیلم‌ها روزبه‌روز بیشتر می‌شود و به طبع آن، حجم آن‌ها هم افزایش می‌یابد. ولی احتمالاً برایتان پیش آمده است که بخواهید کلیپی را روی یکی از سایت‌های اشتراک ویدیو (مثلا یوتیوب) آپلود کنید، ولی به دلیل حجم بالای فایل با مشکلاتی روبرو شده‌اید. در این حالت می بایست با استفاده از بهترین نرم افزارهای فشرده سازی فیلم ، حجم آن را کاهش دهید.

بهترین نرم افزارهای فشرده سازی فیلم کدامند؟

Format Factory

یک نرم افزار رایگان منبع باز که از رابط کاربری ساده ای برخوردار است. با این برنامه شما می توانید فرمت هر ویدیو یا صوت و تصویری را تغییر دهید. همچنین امکان پایین آوردن حجم ویدیو را دارد علاوه بر تعیین کدک مورد نیاز، اندازه نمایش و کیفیت و FPS و غیره. ادغام و ترکیب، تبدیل فایل های تصویر و پشتیبانی از Heic و WebP و ZIP و RAR و 7z ، پی دی اف جوینر، تهیه اسکرین، دانلود فایل از سایت ویدیو از دیگر قابلیت های این برنامه می باشد. شما با کم این برنامه می توانید ویدیو و فایل های صوتی و تصویر آسیب دیده خود را تعمیر کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی اپلیکیشن o2 fit اکسیژن فیت

HandBrake

این برنامه نیز اوپن سورس می باشد و اگر شما هم به عنوان یک برنامه نویس کار میکنید می توانید به صفحه github این برنامه مراجعه نمایید. این نرم افزار برای کاهش حجم ویدیو کاربرد دارد و تقریبا همه ی فرمت ها را  پشتیبانی می کند. می توان ویدیو را با هر فرمتی به فرمت دیگری تبدیل کرد و برای هر سه سیستم عامل ویندوزو مک و لینوکس هم ارائه شده است. در خروجی این برنامه شما می توانید کیفیت و FPS ویدیو و کدک و گزینه های دیگر را تنظیم و تعیین نمایید.

WinX Video Converter

این نرم افزار رایگان قابلیت های بیشتری نسبت به دو گزینه قبل دارد یعنی علاوه بر تغییر فرمت ویدیو از  M2TS و HDTV و AVCHD نیز پشتیبانی می کند و ویدیوها را با فناوری های سریع همراه با حفظ کیفیت فشرده سازی می کند. ویدیوهای HD و 4K یوتیوب و سایت ها دیگر را می توانید دانلود کنید. شما می توانید فیلم های خود را با کمک WinX برای دستگاه های iPad و اندروید و Xbox One S و PS4 … سازگار کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن‌های رژیم غذایی

Avidemux

این نرم افزار از انواع فایل از جمله AVI و DVD و MP4 پشتیبانی می کند. گزینه هایی برای تغییر کدک و نرخ فریم و نرخ بیت و غیره دارد.

Freemake

یک کانورتر ویدیو با قابلیت فشرده سازی فایل های MP4 بوده که از فرمت های از جمله MP4, AVI, MKV, WMV, MP3, DVD, 3GP, SWF, FLV, HD, MOV, RM, QT, Divx, Xvid, TS, MTS, و Fraps پشتیبانی می کند. شما می توانید چند کلیپ را با هم تغییر دهید. فایل های MP4 خود را می توانید به فایل های سازگار با سایر دستگاه ها فشرده سازی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *