مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای قفل فولدر برای ویندوز 10

بهترین نرم افزارهای قفل فولدر

کامپیوتر ، لپ تاپ و تلفن همراه از جمل لوازمی هستند که حاوی اطلاعات مهم افراد می باشد؛ بنابراین امنیت آنها از اهمیت بالایی برخوردار است. برای قفل کردن پوشه ها در کامپیوتر، نرم افزارهای مختلفی وجود دارد. برای اینکه بهترین نرم افزارهای قفل فولدر برای ویندوز 10 را بشناسید با ما در این بخش همراه باشید.

بهترین نرم افزارهای قفل فولدر برای ویندوز 10 کدامند؟

Master File Locker

این نرم افزار در مایکروسافت استور قابل دانلود می باشد. این برنامه فولدری با نام یکسان برایتان ایجاد می کند که می توانید همه فایل هایی که قرار است از آن ها محافظت کنید را در این فولدر قرار دهید. این فایل ها می توانند هر فرمتی داشته باشند. بعد از اینکه همه فایل ها را داخل فولدر قرار دادید، پسوردی ایجاد کنید که هر کسی نتواند به آن دست پیدا کند.

این مطلب را هم ببینید
پرکاربردترین نرم افزارهای رشته ریاضی را بشناسید

Lock-a-Folder

این نرم افزار بصورت متن باز ارائه شده است بنابراین اگر خودتان برنامه نویس هستید، می توانید از کدها برای ایجاد یک موضوع خاص و شخصی استفاده کنید. فولدری که با این برنامه قفل می شود برای کاربران معمولی نامرئی خواهد بود. پسوردتان را ایجاد کنید و سپس  فولدری که می خواهید با پسورد از آن محافظت نمایید را انتخاب نمایید. این برنامه رایگان، متن باز  و بدون تبلیغ است.

IObit Protected Folder

این برنامه نه تنهای امنیت فولدر شما را از دسترسی افراد ناشناس تامین می کند بلکه از شر تهدیدهایی همچون باج افزار که این روزها تعدادش زیاد شده نجات نمی دهد.

Protect Folder

Protect Folder اولین برنامه در این فهرست است که قابلیت آنلاک دارد. این موضوع بدین معنی است که می توانید زمان را تنظیم کنید و  در یک بازه زمانی تعریف شده فولدر قفل و در نهایت آنلاک خواهد شد. اگر یادتان برود فولدر را دوباره قفل کنید، Protect Folder اینکار را برایتان انجام می دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل عدم نمایش هارددیسک در ویندوز 10

Folder Lock

شما می توانید از این برنامه برای ایجاد مستر پسورد استفاده کنید. بعد از آن قادر خواهید بود فایل ها و فولدرها را پنهان کنید، آن ها را با پسورد محافظت نمایید و حتی فایل ها و فولدرهایتان را رمزگذاری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *