مقالات اینترنت و شبکه, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین نرم افزارهای مانیتورینگ شبکه

بهترین نرم افزارهای مانیتورینگ شبکه

مدیریت شبکه یکی از مباحثی است که اهمیت زیادی با گسترش استفاده از شبکه پیدا کرده است. در چند سال اخیر ابزار های مانیتورینگ شبکه مدام در حال بهبود بوده اند. ابزار های مانیتورینگ شبکه مسیری را برای واحد فناوری اطلاعات شبکه یک سازمان فراهم می سازد که به واسطه آن می توان از کارکرد بهینه تمام اجزای نرم افزاری و سخت افزاری یک شبکه و دیتا سنتر اطمینان حاصل نمود و تمامی تغییراتی که در شبکه صورت می پذیرد را تایید بر صحت عملکرد آن را کنترل نمود. از آنجایی که تعداد این نرم افزارها زیاد بوده و انتخاب برای کاربران دشوار ، می توانید در این بخش بهترین نرم افزارهای مانیتورینگ شبکه را بشناسید.

بهترین نرم افزارهای مانیتورینگ شبکه

وب تیتان (WebTitan)

بهترین نرم افزارهای مانیتورینگ شبکه

این نرم افزار برای کلیه کارهای کوچک و بزرگ مناسب می باشد. در این راستا می‌تواند بستر امنیتی و نظارتی را برای طیف گسترده‌ای از مدیران IT به وجود آورد. همچنین نسخه آنلاین وب تیتان هم برای نظارت و محافظت کاربران آنلاین مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع بستری که وب تیتان فراهم می‌آورد اجازه خواهد داد تا مدیران بتوانند خط مشی‌هایی را برای بخش‌های مختلف سازمان در زمینه دسترسی به اینترنت تنظیم کنند و دسترسی به صفحات خاص را نیز برایشان مسدود کنند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع ارور 0xc000000f در ویندوز

Pulseway

با استفاده از این نرم افزار مدیران شبکه می توانند بر همه ماشین‌های متصل به شبکه نظارت داشته باشند. خوب است بدانید این نرم افزار با سیستم عامل‌های مختلف از جمله اندروید سازگار بوده؛ بنابراین مدیران شبکه می‌توانند آن را بر روی گوشی موبایل خود نیز استفاده کنند. همچنین این نرم افزار امکان کنترل از راه دور دسکتاپ و اتوماسیون پیشرفته را در اختیار مدیران IT قرار خواهد داد.

OP5 Monitor

بهترین نرم افزارهای مانیتورینگ شبکه

با استفاده از این نرم افزار امکان نظارت بر روی شبکه‌ها، برنامه‌ها و سرورها میسر است. از دیگر ویژگی‌های خوب این نرم افزار قابلیت استفاده در محیط‌های توزیع شده است و می‌توان از آن برای نظارت 20 دستگاه به صورت رایگان استفاده کرد.

Atera

نرم افزار Atera ترکیبی از نظارت و مدیریت از راه دور با خدمات اتوماسیون اداری حرفه‌ای است که بر پایه فناوری ابری کار می‌کند. همچنین ویژگی مقیاس‌پذیری آن کار با آن را با سازمان‌های منعطف راحت‌تر کرده است و در سازمان‌های جدید می‌توان ساده‌تر از آن استفاده کرد. این پلتفرم طیف وسیعی از امکانات در زمینه فناوری اطلاعات را در اختیار مدیران شبکه قرار می‌دهد؛ امکان دسترسی به کامپیوترها، سرورها، برنامه‌ها و فایل‌ها از راه دور از جمله آن‌ها است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل عدم نمایش دسکتاپ در ویندوز

Panopta

نرم افزار مانیتورینگ شبکه Panopta یک بستر ابری است که به بررسی عملکرد شبکه در فضای ابری می‌پردازد و امکانات مختلفی را در جهت نظارت ارائه می‌دهد. هزینه این سرویس ابری در ماه 6 دلار است و برای بهره‌مندی از ویژگی‌های اضافه‌تر، کاربران باید ماهانه 10 دلار بپردازند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *