مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین بازی های بدمینتون برای گوشی

بهترین بازی های بدمینتون برای گوشی

ورزش بدمینتون ورزشی است که با توپ پردار و راکت بدمینتون در سالن مخصوص آن انجام می شود. مبدأ این ورزش، کشور هند است که این ورزش را با نام «Poona» انجام می‌دادند. این بازی توسط افسران ارتش انگلستان، از هندوستان به انگلستان انتقال داده شد. امروزه علاوه بر سالن های ورزشی و پارک ها ، می توانید در تلفن همراه خود این بازی را انجام دهید. پس برای شناخت بهترین بازی های بدمینتون برای گوشی این مطلب را از دست ندهید.

بهترین بازی های بدمینتون برای گوشی

Badminton League

یکی از بهترین بازی های آنلاین بدمینتون، یعنی Badminton League را نصب کرده و در این بازی دوبعدی بدمینتون، قهرمان جهان شوید. شما در اینجا می‌توانید این بازی را با دوستان خود در حالت 1 به 1 بازی کنید یا می‌توانید در مسابقات قهرمانی لیگ بدمینتون بازی کنید. علاوه براین، شما امکان این را خواهید داشت تا شخصیت‌های خود را در بازی بسازید و از طریق پرداخت با سکه‌هایتان، برایشان انواع مختلفی از لوازم تزیینی را بخرید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رمزگذاری روی فایل‌های آفیس

Badminton 3D

این بازی سه‌بعدی دارای چندین حالت است که به شما امکان می‌دهد مهارت‌های بدمینتون خود را در لیگ‌های جهانی آزمایش کنید. همچنین شما می‌توانید این بازی را با دوستان خود به صورت آنلاین و یا به صورت تک‌نفره انجام داده و در لیگ‌های بین‌المللی شرکت کنید. برای انجام بازی فقط باید انگشت خود را روی صفحه بکشید تا در مسیری که می‌خواهید ضربه به توپ بزنید.

Badminton Star

بازی Badminton Star دارای یک حالت واقعی از مسابقات زنده است که شما را قطعا برای ساعت‌ها جذب خود خواهد کرد. علاوه براین، بازی Badminton Star شامل بیش از 10 مهارت جالب برای شخصیت، 4 صحنه اصلی مسابقات و جلوه‌های زیبا است. همچنین این عنوان شامل انیمیشن‌های باکیفیت و گرافیک سطح بالایی می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ های جدید گیمینگ MSI با RTX 3000 معرفی شد

LiNing Jump Smash 15 Badminton

در این بازی شما می‌توانید با دوستان خود در حالت بازی دونفره به رقابت بپردازید و یا در مسابقات آنلاین شرکت کنید. علاوه براین، بازی LiNing Jump Smash 15 Badminton دارای یک حالت آموزشی است که از طریق آن می‌توانید مهارت‌های کاراکتر خود را بهبود ببخشید. بنابراین این عنوان را دانلود کنید و آماده تجربه مسابقات جذاب بدمینتون باشید.

BADMINTON INDOOR

رابط کاربری و کنترل این بازی ساده بوده و فقط نیاز است تا دکمه فلش سمت چپ یا راست را لمس کنید تا بازیکن به جلو یا عقب حرکت کند. سپس زمانی که می‌خواهید به توپ ضربه بزنید نیز دکمه شوت را لمس کنید. بنابراین، با یکی دیگر از بهترین بازی های بدمینتون، حریف را شکست داده و مهارت‌های بدمینتون خود را بسنجید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *