مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر را بشناسید

بهترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر

بازی شطرنج صدها سال قدمت دارد٬ این بازی بین دو نفر روی یک صفحه مدرج که دارای ۶۴ مربع سیاه و سفید است انجام می شود. این بازی یکی از پر طرفدار ترین بازی ها در جهان می باشد. نکته جالب در رابطه با شطرنج این است که یادگیری آن بسیار ساده، اما حرفه‌ای شدن در آن بسیار دشوار است. با گسترش بازی های موبایلی و کامپیوتری ، شطرنج نیز پا به دنیای دیجیتال گذاشته است. در این بخش می خواهیم بهترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین بازی های شطرنج برای کامپیوتر

DecodeChess

موتور پایه‌گذاری شده در این بازی به قدری حرفه‌ای است که از استادان بزرگ شطرنج نیز می‌تواند چالش‌های سخت‌تری برای افراد حرفه‌ای ایجاد کند. درواقع، این بازی ماورای توان و استعدادهای نوابغ شطرنج است. جدا از فراهم کردن یک حریف مناسب، این بازی آموزش‌ها و نکات کاملی را برای انجام حرکات فنی و تاکتیکی نیز آموزش می‌دهد و باعث می‌شود نگاه گسترده‌تری برای قدم‌ها و انتخاب‌های بعدی خود داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
لپ‌تاپ‌های جدید سری Envy اچ پی معرفی شدند

Shredder Classic

Shredder Classic فقط یک بازی نیست؛ بلکه یک هنر تمام عیار است! این نرم افزار توسط استفان می‌یر کالن (Stefan Meyer-Kahlen) ساخته شده که 18 بار قهرمان بازی‌های کامپیوتری شطرنج در سطح جهانی شده است؛ پس نگران نباشید زیرا با یک حرفه‌ای و یکی از بهترین بازی های شطرنج جهان رو به رو هستید. اگر تازه ‌کار هستید نگران نباشید زیرا درجه سختی این بازی قابل تغییر است. یک دستیار حرفه‌ای نیز در طول بازی همراه شماست تا مهارت‌های شما را بهبود ببخشد. این عنوان را نیز می‌توان در لیست بهترین بازی های شطرنج قرار داد.

The Chess Lv.100

بازی The Chess Lv.100 شاید زرق و برق سایر بازی‌های شطرنج را نداشته باشد اما به خوبی می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند. نسخه پولی آن بدون تبلیغ است اما نسخه رایگان نیز غرق در تبلیغ نشده و می‌توانید با آسودگی با آن کار کنید. در این بازی گزینه‌های زیادی را پیش روی خود دارید که می‌توانید با تغییر آن‌ها شکل و ظاهر بازی را نیز عوض کنید. گرافیک و جلوه‌های صوتی بازی نیز از کیفیت بالایی برخوردار است. همچنین می‌توانید بازی خود را با استفاده از نرم افزار داخلی، ضبط کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش مخفی کردن شبکه وای فای

Free Chess

با این که این بازی بعضی‌ آپشن‌ها را ندارد، اما سایر ویژگی‌های آن بسیار عالی عمل می‌کنند. گرافیک بازی در بخش دو بعدی و سه بعدی عالی عمل می‌کند و موسیقی داخل بازی نیز بسیار مناسب برای انجام بازی شطرنج است. ظاهر بازی ساده است اما هنگام کار با آن متوجه می‌شوید که یک سری آپشن‌ها را ندارد. با این‌حال، فهمیدن بازی بسیار راحت است و می‌توانید با آن کنار بیایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *